Hop til indhold
Fallos

Vivian igen igen... :)

Recommended Posts

Besøgte Vivian ved Engelsburg i går i 1½ time... Uha det var godt! Vi startede med bad sammen, da hun ikke havde nået det hjemmefra. Egentligt super fedt at snakke med hende iført almindeligt tøj for derefter at pille det af hende og have den fedeste sex med hende :D

Hun er tilbage denne uge efter at have været væk i 3 uger. Hun gider i øvrigt ikke have så mange kunder mere så skynd jer. Men husk nu at være god ved hende. Hun er en ener i branchen!

Glædelig jul :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Fallos.

I mandags besøgte jeg Vivian og kan bekræfte at hun vil til at have færre gæster.

Som sædvanligt fik jeg en god GFE. hvor lang tid jeg fik ved jeg ikke; men mere end den time jeg betalte for.

To gange har jeg haft fornøjelsen at se Vivian med tøj på, hun er ellers normalt altid nøgen.

Personligt foretrækker jeg at pakke godterne ud selv.

Vivian er helt sikkert min favorit i Flensborg.

Hilsen Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev til godt en time i aften med Vivian. Jeg var vidst lidt heldig, da jeg nærmest fangede hende på vej ud af døren. Klokken var lidt over 18 på det tidspunkt. Jeg har indtryk af, at man nok ikke skal forvente, at hun er der fra om morgenen til langt ud på aftenen. Hun gav også selv udtryk for, at hun godt kunne være svær at træffe, og at kunderne nogen gange stod i kø i lang tid.

Men ellers kan jeg bare bekræfte det, så mange andre har sagt: Hun er en super-sød pige, der virker til at have ben i næsen. Hun er ikke bange for at sige hvad hun mener om alt muligt. Hun er også meget sensuel og indlevelsen er helt i top. Jeg betalte 150 EUR, hvilket gav mig 1+ time (hun havde ikke det ene øje på klokken) uden nogen videre begrænsninger.

Hun er lidt mindre end jeg havde regnet med og ganske spinkel med ret små bryster, men i øvrigt en nydelig krop. Hun har et pænt ansigt, men det, der gør det så specielt, er at hun virker meget glad og levende. Jeg kan fuldt ud forstå, hvorfor folk er så vilde med hende. Hun er i øvrigt 30 år gammel.

Der er kun to ting, man skal være forberedt på, forudsat at det lykkes at fange hende, når hun er fri:

1. Hun har to hunde i lejligheden. De blev ude i køkkenet, mens jeg var der, så de virkede på ingen måde generende. Men de er der altså.

2. Hun snakker som et vandfald...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God at du fik en god oplevelse med Viv. Ja hun kan godt være svær at træffe, derfor booker jeg hende altid på forhånd. Gider ikke køre forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God at du fik en god oplevelse med Viv. Ja hun kan godt være svær at træffe, derfor booker jeg hende altid på forhånd. Gider ikke køre forgæves.

Det med at hun er meget snakkesagelig, er det også din oplevelse? Jeg kunne jo dårligt komme ud af døren igen, fordi hun blev ved med at snakke :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, besøgte Vivian for et par dage siden, som altid en god oplevelse.

Da havde hun kun en hund med.

Jeg er glad for hunde ; men det er lidt skummelt at gå rundt med nosserne fri foran en pitbull.

Normalt er hundene lukket inde i et andet rum og jeg havde selv bedt om at se dem.

Vi er nogle der fået Vivians telefonnummer og kan booke en tid, jeg ser dette som en personlig tillid til stamkunder og vil ikke ofentligøre nummeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vivian er rigtig glad for at snakke. M.h.t. hendes telefonnummer - det er bare at spørge. Jeg booker hende altid på forhånd og hun plejer også at svare, når hun ikke er på vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej, besøgte Vivian for et par dage siden, som altid en god oplevelse.

Da havde hun kun en hund med.

Jeg er glad for hunde ; men det er lidt skummelt at gå rundt med nosserne fri foran en pitbull.

Normalt er hundene lukket inde i et andet rum og jeg havde selv bedt om at se dem.

Vi er nogle der fået Vivians telefonnummer og kan booke en tid, jeg ser dette som en personlig tillid til stamkunder og vil ikke ofentligøre nummeret.

Vivians Hund er ikke en pitbull,men en Stafordshire bull terrie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vivians Hund er ikke en pitbull,men en Stafordshire bull terrie

Potato = potato ;)

kan du lige oversætte det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den hund som Vivian har er ikke en pitbull,men en staffordshire bull terrier,det er faktigsk en meget kærlig familiehund trods dens muskuløse udseende,og den er heller ikke forbudt i dk.

Det eren hunderace,jeg selv godt kunne tænke mig,hvis jeg skulle have hund,efter at have mødt Vivians dejlige hund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vivian har tre forskellige hunde, de to jeg har mødt virker velopdragne.

Staffordshire og pitbull er temmelig ens; men nu er der vist ved at gå for meget Poul Thomsen i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vivian har tre forskellige hunde, de to jeg har mødt virker velopdragne.

Staffordshire og pitbull er temmelig ens; men nu er der vist ved at gå for meget Poul Thomsen i tråden

Enig, ikke mere Poul Thomsen :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Poul Thomsen eller ej, Vivian er lækker, men jeg er enig i at det sgu er skummelt at gå rundt med stiv pik omkring Viv og hunden kommer og snuser til en. Det summer i klokkeværket, uanset hunderace, heldigvis formår Viv at få den til at lægge sig igen. Altså pikkemanden :) , ja ditto hunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Poul Thomsen eller ej, Vivian er lækker, men jeg er enig i at det sgu er skummelt at gå rundt med stiv pik omkring Viv og hunden kommer og snuser til en. Det summer i klokkeværket, uanset hunderace, heldigvis formår Viv at få den til at lægge sig igen. Altså pikkemanden :) , ja ditto hunden.

Hun kan i hvert fald sagtens få den til at rejse sig, og det er ikke hunden, jeg mener ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...