Hop til indhold
Techmanden

Bella et besøg værd, snart Kbh.

Recommended Posts

Halløj drenge. 

For 14 dage siden besøgte jeg Bella i Århus. Siden har hun været i Esbjerg, nu i Odense, og tilbringer den næste måned i Kbh.

Jeg vil skynde mig at sige, at det er ikke hende på billederne, men videoen passer meget godt. Hun siger at de uægte billederne skyldes, at hun ikke vil genkendes. Hun er absolut en pæn pige, med lidt hjælp til brysterne, uden at være hårde. Hendes personlighed er utrolig sympatisk, tilstedeværende og meget smilende/grinende. Hun er fra Den Dominikanske Republik, og har et meget fint engelsk. 

Selv agten får I ikke meget af, da mit lidt høje alkohol niveau ikke er retvisende for hendes præstation. Hendes blow er med, hvilket jeg har det rigtig fint med, og hun er fremragende til det. Lækker mis, som blev slikket til den store guld medalje. Jeg havde først booket 30 min., men var ikke færdig med at slikke hende, og hun var meget engageret, så jeg tog 30 min. mere. Sluttede med en hurtig doggy. 

Udseende 8 (en nier, hvis hun havde barberet missen, men lidt for mange skæg stubber)

Sex 9

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...