Hop til indhold
Techmanden

Amalia i Århus - værst oplevelse nogensinde

Recommended Posts

Halløj folkens. 

Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse før, selvom jeg er flittig bruger af pigerne I andre skriver om. 

Jeg besøgte Amalia i Århus onsdag aften, og blev totalt skuffet. 

Billederne er overhovedet ikke af hende. Jeg var godt trængende, der var mørk i entreen og havde en bagkant, så ind jeg smuttede. Pigen er romaer, kunne overhovedet ikke engelsk og var total uengageret. Efter 10 minutter tog jeg mit gode tøj og skred. En svinelever klemt inde i en radiator, havde været mere underholdende at stikke piben ind i. En pære i loftet blæste en uromantisk stemning og en madres, som havde den halve tykkelse af et vattæppe hjælp ikke på oplevelsen. Total spild af penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen..., en rigtig træls oplevelse......., gid alle ville skrive om de oplevelser, man ellers bare gerne ville glemme hurtigst muligt...., det har så stor værdi for alle andre herinde.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hendes veninde, som holder til på samme adresse. Se opslaget: Sophie Århus- Total fake.. 

Det er bare pisse irriterende, med alle de falske billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...