Hop til indhold
pokerface2000

Christiansfeld - Tanja

Recommended Posts

Sød pige fra Polen, er gammel i faget og kører lidt på rutinen, det hun gør er hun super til.

Er ikke sikker på foto, der er lidt mere sul på kroppen, kan være ældre fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smoking skrev, for 1 time siden:

Sød pige fra Polen, er gammel i faget og kører lidt på rutinen, det hun gør er hun super til.

Er ikke sikker på foto, der er lidt mere sul på kroppen, kan være ældre fotos.

 

Smoking skrev, for 1 time siden:

Sød pige fra Polen, er gammel i faget og kører lidt på rutinen, det hun gør er hun super til.

Er ikke sikker på foto, der er lidt mere sul på kroppen, kan være ældre fotos.

Altså jeg tror ikke hun er fra Polen af men pære dansk. Billede 1 i blå autfit er nok pigen som har været i glejbjerg spahus. Men rigtig dårligt at danske gp'er pynter deres annoncer med lånte fjer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

 

Altså jeg tror ikke hun er fra Polen af men pære dansk. Billede 1 i blå autfit er nok pigen som har været i glejbjerg spahus. Men rigtig dårligt at danske gp'er pynter deres annoncer med lånte fjer. 

husker billede 1, blev brugt af en pige der besøgte flere steder i dk. bla Slagelse.

hun var fra litaun -Letland ? i hvert fald Østeuropa. hun havde været mange år i dk, så talte sproget nogenlunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 10 minutter siden:

husker billede 1, blev brugt af en pige der besøgte flere steder i dk. bla Slagelse.

hun var fra litaun -Letland ? i hvert fald Østeuropa. hun havde været mange år i dk, så talte sproget nogenlunde.

Ok så beklager jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy
pokerface2000 skrev, den 14.6.2019 at 23:32:

Billederne er jo flotte / stedet har vel også huset en gammel kending - men Tanja ser da spændende ud ?? Nogen der kan hjælpe med info ???

https://annoncelight.dk/profile/Smukke+Tanja

Hun er fra Litauen,og har været i Danmark i ca 12-14 år. Jeg syntes hun var for prof hvis man kan sige det. Og billederne er ikke retvisende,hun er meget kraftigere i virkeligheden. Decideret fed hængemave,men det er også ca 2 år siden jeg besøgte hende i Glejbjerg,og jeg kommer ikke igen. Hun startede med at give mig en sviner allerede på  sms da jeg spurgte ind til prisen,og ydelser. Det er jo godt at være forventningsafstemt inden man kommer.Hun gad ikke forhandle skrev hun, hvilket slet ikke var hensigten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige været der. Sød kvinde. Helt klart østeuropæisk, men hun taler godt dansk. Ovenstående fysisk beskrivelse er nu ikke ved siden af. 

Men holy crap hun sutter som en nilfisk på overdrive.. damn en guffer alligevel..

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...