Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu en beretning fra "det gule hus"
Der har været lidt lavvande på det sidste, men nu er 2 nye ankommet, jeg besøgte Lemon,

Hun er en rigtig flot pige, billederne er 100% ægte. Hendes bryster er flotte, men ikke sådan rigtig rare.
Huden er utrolig glat og blød, og ja, søreme om ikke der er hår på missen.
Oplevelsen var lidt so-so, bestilte den sædvanlige times b2b.
Ikke meget massage til start, så var nærmest 1 time med udelukkende b2b, hvilket jo forsåvidt kan være fint nok, men der forsvinder lidt af spændingen.
Hun var sød og venlig, men kemien manglede lidt, så kommer næppe igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende besøgte jeg i det gule hus i 2016 under navnet Lilly. Her er mit gamle indlæg. Om hun stadig holder den standard jeg beskriver dengang skal jeg lade være usagt. Måske andre kan berette yderligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, hun sagde at hun havde været der før, dog ikke under hvilket navn.
Jeg kan se du har haft en bedre oplevelse end jeg havde, som jeg skrev var kemien der ikke helt.
Jeg vil da anbefale andre at kigge forbi og se sagerne an.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 12 minutter siden:

Jeps, hun sagde at hun havde været der før, dog ikke under hvilket navn.
Jeg kan se du har haft en bedre oplevelse end jeg havde, som jeg skrev var kemien der ikke helt.
Jeg vil da anbefale andre at kigge forbi og se sagerne an.

Men det kan da også være, at hun har forvandlet sig fra en smuk lilje, til en sur citron, som navne forandringen antyder:lol: 

Men igen, vi mangler nok endnu en dugfrisk anmeldelse, for at få vished..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

i 2016, var det en "ordentlig dusk" - jeg (håber ikke) det er helt så vildt & behåret her i 2019?
ALT FOR MEGET hår er et turnoff for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 7 timer siden:

i 2016, var det en "ordentlig dusk" - jeg (håber ikke) det er helt så vildt & behåret her i 2019?
ALT FOR MEGET hår er et turnoff for mig

Så meget var der heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes at hun er dejlig. Absolut anbefalelsesværdig. 

Denmand har du været der?... og kan du berette lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 22 timer siden:

i 2016, var det en "ordentlig dusk" - jeg (håber ikke) det er helt så vildt & behåret her i 2019?
ALT FOR MEGET hår er et turnoff for mig

Det er jeg heller ikke til på en GP. Så kan man lugte den sidste, der live er steget af for 5 min siden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 9 timer siden:

Det er jeg heller ikke til på en GP. Så kan man lugte den sidste, der live er steget af for 5 min siden...

Ej så er det da fordi de ikke bader, det har da ikke noget med dusken at gøre.. 

og der skal være hår på :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 4 timer siden:

Ej så er det da fordi de ikke bader, det har da ikke noget med dusken at gøre.. 

og der skal være hår på :-P

Nej da, den skal være glat. Hader at få hår i munden, uanset hvor korte de er. Og en glat er langt mere hygiejnisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, den 16/6/2019 at 11:01:

Denmand har du været der?... og kan du berette lidt?

Ja. Betalte for en times cocktail. Hun var for det første venlig og smilende. Sagde at hun havde været her for to år siden, men jeg mindes hende ikke. Så det var mit første besøg. 

Hun tilbød lidt b2b som hurtigt udviklede sig til mere. Jeg husker at jeg tjekkede tiden og efter 11 minutter entrerede jeg hende første gang. Herefter gik det i diverse positioner. Hun kyssede dybt og lidenskabeligt. En halv times tid senere skulle jeg have en pause hvor hun gav lidt BJ og jeg studerede hendes krop nærmere  

Så på med et nyt kondom og hun fik anden tur. Ikke noget brok over at jeg kan blive ved i lang tid, som ellers tit er et problem for mig og for mange piger. Efter godt en time sluttede hun mig af og tilbød et bad. Ingen rush herefter men tid til at sige farvel. Var tilbage på gaden efter 75 minutter, så det var absolut godkendt. 

Dejlig krop. Jeg er ligeglad med dusk eller ej. Hendes bryster er lavede og det ene lidt større end det andet, hvilket jeg synes er charmerende. Kommer nok til at møde hende igen en dag, tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...