Hop til indhold
Guest Aalborgfyren90

Niki - Aalborg

Recommended Posts

Hende har jeg også i kikkerten og skal gerne tage en for holdet, men jeg skal dog lige tjekke hvor hun holder til, da det er vigtigt for mig at det er diskret, når det er i Aalborg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Hun er anmeldt tidligere under Aalborg Sexy Laura.

Fine anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

Mange tak for svar Thomas. Må hellere få arrangeret et besøg hos hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

Det gik hurtigt med at få arrangeret et møde med Niki/Laura eller hvad hun kalder sig selv. 

Dialogen på SMS var sådan set rigtig fin, hun var sød og imødekommende. Stedet var også fint, men der lugtede af røg da jeg kom ind. Blev taget imod af hende selv - det er hende på billederne. Hun lugtede desværre også ret kraftigt af røg  

Nu er det jo en smagssag, hvad man synes, men må indrømme at det ikke var en pige efter min smag. Hun ser rigtig godt ud, virker sød og har faktisk en rigtig flot krop og nogle gode små bryster. Desværre er hendes engelsk meget dårlig, og kombineret med lidt generthed, så var kommunikationen meget begrænset,  hvilket er afgørende for mig. Jeg prøvede at indlede med en lille snak for lige at bryde isen, men det var næsten umuligt. Dernæst så synes jeg ikke hun var så nærværende, da hun flere gange bare stirrede ud i luften - måske har hun været træt? Jeg havde betalt for 30 min, men var ude af døren efter 15-20 min, primært pga. min egen opfattelse af oplevelsen - det var ikke lige mig. 

Jeg har primært besøgt danske piger, så jeg havde nok også en anden forventning til oplevelsen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...