Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en af de rigtig gode oplevelser i dag. Pim i butikken på Algade er guds gave til os liderlige mandfolk. Jeg havde bestilt en tantramassage - en time - belært af alle mine tidligere fejltagelser. Hun var helt vildt sød at snakke med og den let pirrende massage - som blev mere og mere pirrende som tiden nu gik - frem mod det uundgåelige spørgsmål - Mere?? - JA for helvede. kunne have fået det hele, men valgte bare et hj, bl.a. fordi jeg tænkte at med det de hænder havde præsteret gennem den sidste times tid kunne det ikke gå galt. Det gjorde det heller ikke. Helt vildt godt faktisk. Kan godt anbefales. prisen..? - 500+300 - og pengene værd, selvom det vel ikke er i den billige ende...  

• 2 months later...
Skrevet

På hjemmesiden er der et billede. Er det hende man møder?

Skrevet
  • Author

Det er faktisk svært at se... Men nydelig ung kvinde.. Hvis de altså ikke lige har skiftet ud.. Eller hvis hun har fri i dag.. Mener bare at man nok ikke skal lægge sig helt fast på de billeder klinikkerne lægger ud...

Skrevet

var forbi en weekend, hvor sofia havde vagten snakker utroligt godt dansk, pæn kvinde i 40 erne.

har tidligere mødt hende på wangthong i nyk f. god massage +sex fair pris.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.