Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde en af de rigtig gode oplevelser i dag. Pim i butikken på Algade er guds gave til os liderlige mandfolk. Jeg havde bestilt en tantramassage - en time - belært af alle mine tidligere fejltagelser. Hun var helt vildt sød at snakke med og den let pirrende massage - som blev mere og mere pirrende som tiden nu gik - frem mod det uundgåelige spørgsmål - Mere?? - JA for helvede. kunne have fået det hele, men valgte bare et hj, bl.a. fordi jeg tænkte at med det de hænder havde præsteret gennem den sidste times tid kunne det ikke gå galt. Det gjorde det heller ikke. Helt vildt godt faktisk. Kan godt anbefales. prisen..? - 500+300 - og pengene værd, selvom det vel ikke er i den billige ende...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk svært at se... Men nydelig ung kvinde.. Hvis de altså ikke lige har skiftet ud.. Eller hvis hun har fri i dag.. Mener bare at man nok ikke skal lægge sig helt fast på de billeder klinikkerne lægger ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi en weekend, hvor sofia havde vagten snakker utroligt godt dansk, pæn kvinde i 40 erne.

har tidligere mødt hende på wangthong i nyk f. god massage +sex fair pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...