Hop til indhold
PeterG

Monica i Nørre Snede

Recommended Posts

Efter at have ”lurepasset” på dette forum i efterhånden en rum tid, må det vel være på sin plads der kommer lidt den anden vej. :)

Hmmm – normalt nyder jeg at frekventere thai-massage stederne, Skisme næsten altid så hyggelig og plejer altid at ende ”happy” :P . I ny og næ kommer lysten til noget ”nyt” dog alligevel over mig. Således også for nogle dage siden, hvor jeg da faldt pladask over travbladets annonce om Monica i Nørre Snede :

http://massage.side6.dk/playgirls

En lille fiks sag bliver der lovet, ikke dansker dog (det er thai-pigerne jo heller ikke). Lad mig sige det med det samme – Det er hende der er på billederne, så ingen snyd her, som der jo ellers godt kan forekomme blandt ”østpigerne”. Monica er fra Bulgarien. Vel lige knap 160 cm høj, vægten vil jeg skyde på 42-45 kg, gode naturlige b-c skåls bryste, flad mave, glatbarberet og i det hele taget veldrejet, hvis man er til den slags.

Nå, men jeg fandt stedet i Nørre Snede, ligger udmærket selvom indgangen er ud til en ”større” vej. Nu er Nørre Snede jo ikke lige verdens knudepunkt, så trafikken og de nysgerrige blikke er til at overse. Fik parkeret på P-pladsen ved busstationen, som ligger lige på den anden side af huset. Jeg havde ringet i forvejen og ”bestilt” tid. Må dog sige, at jeg ikke er helt klar over om det var Monica jeg talte med i telefonen, personen talte et udmærket engelsk, den Monica jeg var sammen med forstod ikke alverden på engelsk og ville faktisk hellere snakke tysk – der var forståelsen dog heller ikke i den høje ende. Nå – ja ja – vi skulle ikke bruge for meget tid på at snakke – der var vigtigere ting at tage sig til ;)

Men som sagt, vel fremme ved hoveddøren, var det bare at gå ind og følge en smal og stejl vindeltrappe op på 1. sal. Ringe-ringe på, 20 sec så åbner Monica døren. Sød petit pige, som viser ind i værelset (det er der billederne er taget). Lidt kig på menukortet – lidt kig på Monica – så menukortet igen – hmmm, hun var sgu en fræk lille sag, så jeg napper da lige en time med Megafransk til 2000. Åhhh siger Monica : I Don´t Mega. Nå nå – OK, jamen så en time med Superfransk til 1700 da. Hun kigger med store øjne og siger noget i retning af : sure – OK. :o . Så var den ligesom ordnet, 1700 skifter hænder og jeg spørger om man måske lige kunne få en lille dusch før herlighederne skal starte. Det kunne godt lade sig gøre – OK bruse muligheder, rene håndklæder osv. Badet blev overstået og jeg vendte tilbage til værelset (dør om dør)

Monica kommer ind 10 sec efter og begynder at smide de sparsomme tekstiler. Jeg ligger mig tilrette og synes egentlig at julestress osv kan gå a-h-til den næste times tid 8-) Med mig liggende på ryggen kravler Monica ned i sengen, lidt nussen, men hurtig en interesse i lillemand. Hun sutter udmærket, dog uden den store indlevelse, men kommer da også omkring kuglerne og bruger faktisk munden mere end hænderne :P . Efter lidt forkælelse fra hendes side, synes jeg jo ligesom det var min tur til at forkæle hende lidt – Så om på ryggen med hende og lidt oral-undersøgelse af bryster og mave, for at ende mellem benene på hende. Smuk lille elskovshule hun har der, slikker hende vel små 10 min. Igen ikke den store indlevelse, selvom der da kommer safter ud fra hendes indre, men ja-ja – det var vel et OK senarie. Nå, men alt godt har jo en ende (en regnorm den har to) så måske vi skulle prøve at komme frem til at trænge ind i den varme hule. Lillemand havde mistet begejstringen lidt, men det kunne vel rettes op på med lidt mundarbejde fra Monicas side. Så om på ryggen igen, Monica ned og sige hejsa. Pu-ha det gjorde hun ganske udmærket, så det endte med at jeg besluttede mig for at ”take it to the end” Hvad pokker vi havde jo tid nok til en omgang mere ;) Som tænkt, så gjort ganske kort tid efter. Derefter den efterfølgende aftørring, som ikke var noget Monica deltog i – Det var ligesom op til mig selv :?

Jamen indtil nu rimeligt og der måtte jo være mere i vente?!

På høflig forespørgsel, indvilger Monica på lidt massage til den ømme ryg ;) Det var hun OK til, dog ikke i nærheden af OK Thai-standard. Der gik lidt tid med oliegnubberiet og kunne ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg kunne blive klar til 2. halvleg. Hmmm – Lang historie kort – den blev jeg aldrig klar til. Der var nu heller ikke den store entusiasme at spore fra Monicas side, så besluttede mig for at jeg lige så godt kunne få noget klunds på og så forlade skuden. Synes ikke jeg ville bruge tid på at ”fremtvinge” noget som nok ikke havde været den store fornøjelse alligevel :| . Det blev til en høflig afsked og så ned på gaden igen (stadig ikke den store interesse fra nysgerrige blikke) om i bilen og af sted. Der var gået 47 min siden jeg forlod den sidst…..

Hmmm – Karakterer : Den bliver på ”den gamle” 13 skala – kan sgu ikke hitte ud af det nymodens pjat :shock:

Pigen udseende : 10 (hvis man er til petit)

Pigens engagement : 6 (OK sutter, men så stopper den også der)

Stedets indretning : 8 (Der var hvad der skulle være)

Beliggenhed : 9 (Let at finde, gode parkeringsmuligheder, minus dog indgang mod større vej)

Gentagelses fare : 03 (Der manglede i den grad kemi)

Alt i alt – Man får ikke altid hvad man betaler for :roll:

Herregud, jeg forstår måske godt den manglende indlevelse fra Monicas side (Jeg kunne jo snildt være hendes far, er næsten en halv meter højere og vejer ca. 3 gange så meget som hende :) )

Hvis du er til den petite type, og måske er en smule yngre end mig, tror jeg såmænd godt der kunne komme en god oplevelse ud af et besøg hos Monica. Jeg må selv sige, at det nok for mig nærmere var en ”hovedet i rattet oplevelse” :idea:

God jagt derude – håber anmeldelsen var informativ nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Monica i Nr Snede i denne uge.

Jeg elsker petite piger, især fra Øst Europa :-) så lige noget for mig! Jeg havde ganske god kemi med hende, trods hendes manglende sprog kundskaber.

Billederne passer 100pct. Kan anbefales. Hun fortalte hun er i DK i 6 måneder mere, skiftende steder. Blandt andet skulle hun snart til Silkeborg et sted? Håber ikke det er Linåvej! Har flere gange gået forgæves det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...