Hop til indhold
AalborgR

Evelyn Aalborg - helt sikkert et besøg værd :)

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Så har jeg besøgt Evelyn i Aalborg.

https://annoncelight.dk/showad/273118

Som altid var jeg spændt på om virkeligheden kunne leve op til billederne. 

Denne gang blev jeg dog ikke skuffet - tværtimod  :) 

Bag døren kom den sødeste og smukkeste pige til syne. 

Evelyn er virkelig smuk og hendes krop er helt vidunderlig. Slank men med feminine former. Blev især forblændet af hendes bryster. De er ikke så store, men det kan jeg godt lide, og så er de helt naturlige og både bløde og faste og strutter lidt opad som jeg altid har syntes er frækt :)

Jeg havde bestilt en time og det var godt for Evelyn er virkelig godt selskab :) 

Hun snakker en smule engelsk, har helt sikkert mødt nogle der var værre. Men hun er meget sød og med lidt hjælp fra google translate gik det fint med smalltalk før og efter hovedretten ;) 

En ok massage blev efterfulgt af et dejligt BJ.

Kan godt lide når kvinden er øverst så hun satte sig op og har sjældent oplevet så varm og stram en fornemmelse :) 

Resten må i selv tænke jer til ;) jeg gik i al fald derfra i godt humør :D 

 

Sted: 10/10 (en udlånt lejlighed) 

Pigen: 11/10 :) 

Ydelse: 10/10 

Gentagelsesfare: 10/10 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var simpelthen nødt til at oprette en bruger for at få det bekræftet- mener du i ramme alvor at kvinden der åbnede døren ligner den, som annoncen har billeder af? For så har jeg da travlt med at komme afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, jeg er til gengæld sikker på at det ikke er hendes billeder. Hvis man laver en billedsøgning på fotoserien der er brugt i annoncen kan man se hendes ansigt, og der er ikke den samme pige. 

Når det er sagt, så er jeg enig i resten af anmeldelsen. Det er en sød og køn pige man møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mulle123 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har også besøgt hende, jeg er til gengæld sikker på at det ikke er hendes billeder. Hvis man laver en billedsøgning på fotoserien der er brugt i annoncen kan man se hendes ansigt, og der er ikke den samme pige. 

Når det er sagt, så er jeg enig i resten af anmeldelsen. Det er en sød og køn pige man møder. 

Og hvordan ser hun så ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 5 timer siden:

Og hvordan ser hun så ud?

Hun minder en del om billederne - men det er altså ikke hendes billeder. 

Høj slank pige. Da jeg besøgte hende havde hun langt mørk krøllet hår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mulle123 skrev, for 19 timer siden:

Hun minder en del om billederne - men det er altså ikke hendes billeder. 

Høj slank pige. Da jeg besøgte hende havde hun langt mørk krøllet hår. 

Okay og tynd? Og bryster og numse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgR skrev, den 14/6/2019 at 10:18:

Hej allesammen

 

Så har jeg besøgt Evelyn i Aalborg.

https://annoncelight.dk/showad/273118

Som altid var jeg spændt på om virkeligheden kunne leve op til billederne. 

Denne gang blev jeg dog ikke skuffet - tværtimod  :) 

Bag døren kom den sødeste og smukkeste pige til syne. 

Evelyn er virkelig smuk og hendes krop er helt vidunderlig. Slank men med feminine former. Blev især forblændet af hendes bryster. De er ikke så store, men det kan jeg godt lide, og så er de helt naturlige og både bløde og faste og strutter lidt opad som jeg altid har syntes er frækt :)

Jeg havde bestilt en time og det var godt for Evelyn er virkelig godt selskab :) 

Hun snakker en smule engelsk, har helt sikkert mødt nogle der var værre. Men hun er meget sød og med lidt hjælp fra google translate gik det fint med smalltalk før og efter hovedretten ;) 

En ok massage blev efterfulgt af et dejligt BJ.

Kan godt lide når kvinden er øverst så hun satte sig op og har sjældent oplevet så varm og stram en fornemmelse :) 

Resten må i selv tænke jer til ;) jeg gik i al fald derfra i godt humør :D 

 

Sted: 10/10 (en udlånt lejlighed) 

Pigen: 11/10 :) 

Ydelse: 10/10 

Gentagelsesfare: 10/10 

 

 

 

 

Hvis 10 er topkarakteren og 11 brydersskalaen, så tror jeg, du du skulle gå lidt mere ud af huset.

5 middel. Well hun kan få 6-7. Dvs over middel men bestemt ikke piskesmeldsmateriale. Ansigtet er ikke modelklasse

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det der med udseende jo smag og behag :) Jeg synes hun ser mega godt ud :)

og hvis det ikke er hende på billederne er det i al fald gennemført - både halskæden og øreringene på billedet havde hun på da jeg mødtes med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgR skrev, for 11 minutter siden:

Nu er det der med udseende jo smag og behag :) Jeg synes hun ser mega godt ud :)

og hvis det ikke er hende på billederne er det i al fald gennemført - både halskæden og øreringene på billedet havde hun på da jeg mødtes med hende :)

Enig. Hvis 10 er topkarakter, så må det være niveauet for en internatinal topmodel. 11 springer rammen. Udenfor kategori. Det er helt fair, hvis du synes, at hun er noget at det smukkeste, som du har set!

Sådan har ejg det ikke. Hun er ikke udenrfor karegori. Hun er ikke modelsmuk. Hun kan end ikke konkurrere med smukke spiger som du er i byen. Men niveauet derunder ... ok. Derfor 6-7 imo. Men jeg respekterer din opfattelse, at hun er udenfor kategori.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går. Kroppen er rigtig lækker. Ansigtet er måske lidt over middel. Små ungpigebryster. 

Men: Hun var rigtig rigtig indlevende under akten. Nok det tætteste jeg nogensinde har været på en oplevelse med en købepige i forhold til at approximere det første knald med en pige man har scoret der er virkelig liderlig efter præcis dig. Jeg havde ikke bedt om en gfe, men det var det jeg fik. En gfe som alle efterfølgende gfe'er nu kan måles op imod. 

Jeg vil mene at man får meget for pengene her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en rigtig lækker og jeg tilslutter mig de givne karakterer i tråden.

Jeg er lidt kræsen mht udseende og krop, men her er en pige med en meget flot krop og et kønt ansigt. God indlevelse. Faktisk så godt at man tror på at hun kan lide det hun laver.

:x

Så bare tag chancen, I bliver ikke skuffede.

mvh Slemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...