Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

længe side jeg har delt en af min gp oplevelse med jer.

jeg var forbi Sharon for to dage siden.

vi aftalt fint hvad der skulle ske over WhatsApp det var nemt og hun svar meget hurtig.

Stedet lige lidt inde i en går og er brugt af en del piger gemme tiden.

Hun havd det autfit på jeg havd ønskes. Jeg gik bag hved hinde og så en meget flot og trænet røv. Jeg havde tage 45 min med dominans. Har aldrig prøvet at værer samme med en kvinde der var så meget stærkere ind mig. 

Sele hinde dominans var ok. Bj under model og sex var ok. Det beste og var dominansen og at jeg klar var underlegen i styrke og må klart over give mig selv om jeg prøvet at kæmpe i mod var hun stærkere ind mig så da jeg endelig blev sluppet køs og hun bad mig om at kneppe hinde fik hun også meget hårdt og det kunde hun god lidt. 

Jeg komme dog ikke igen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 12 timer siden:

Jeg komme dog ikke igen.   

På grund af stavning og ord-rod troede jeg det var en reklame. Lige ind til jeg så slutningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
rasmusb skrev, for 7 timer siden:

Ekstremt markeret og maskulint ansigt. Store hænder og meget muskuløs. Er vi sikre på at dette ikke er en biologisk kvinde?

Stop nu det der gætteri - hver gang der er en pige af den type, det er netop hvad brugen af anabolske steroider gør ved kroppen, også en KVINDE- Krop ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

Var forbi denne såkaldte kvinde idag. Det IKKE en kvinde. Jeg er tidligere løbet ind i samme person på en anden adresse. Det en mand guys men Ja "hun" er flot "lavet".

Gik hurtigt igen da vi begge genkendte hinanden ( og nej sidste besøg var heller ikke en success). Jeg vil gå så vidt at sige at selvom om det havde været en kvinde så er der altså ikke

meget kvinde over Sharon. Til alle jer der holder på at det er en kvinde så skal I endelig blive i den tro - det fint med mig :)))))))

God aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 14.6.2019 at 21:55:

På grund af stavning og ord-rod troede jeg det var en reklame. Lige ind til jeg så slutningen.

Helt enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotguy12 skrev, den 2019. 06. 17. at 23:35:

Helló testvérek!

Ma túl volt az úgynevezett nőnél. Ez NEM nő. Korábban ugyanazzal a személlyel találkoztam egy másik címen. Ez egy férfi srácok, de igen "ő" szép "készített".

Ismét gyorsan elmentünk, mivel mindketten felismertük egymást (és az utolsó látogatás sem volt sikeres). Elmennék annyira, hogy azt mondanám, hogy még ha nő is lenne, akkor nincs

nagyon nő Sharon felett. Mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy nő, akkor végre meg kell maradnia abban a hitben - jó velem :))))))))

Jó estét :)

Dear Hotguy12

 What is your problem with me? :)

 why do you think I am a man?

Yes I do sport but I am not operated to be a woman. 

I am working as a domina so I have to be strong and dominant :)

I think we had a nice time together and you must seen it would be impossible to operate a man into a woman :)

Everybody can come to my location who likes this kind of domina role play and can see I am a 100% woman :)

Thank you very much :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Sharon skrev, for 6 timer siden:

Dear Hotguy12

 What is your problem with me? :)

 why do you think I am a man?

Yes I do sport but I am not operated to be a woman. 

I am working as a domina so I have to be strong and dominant :)

I think we had a nice time together and you must seen it would be impossible to operate a man into a woman :)

Everybody can come to my location who likes this kind of domina role play and can see I am a 100% woman :)

Thank you very much :)

 

 

 

Hej alle der har besøgt eller ikke besøgt denne skønne kvinde - hun er så smuk og fit ! ca 165 cm høj og dejlig brun med en virkelig delikat krop hvor alt er er et studie i en veltrænet kvindekrop... hvis man ikke er til muskuløse kvinder er det helt ok men hér finder man en smuk struttende muskuløs numse, flot stærk ryg, arme med synlig årer og kraftige lægge og lår. Masser af slikke fisse og facesitting samt hun boller som en maskine ! kommer igen igen igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
ChoosyVery skrev, for 29 minutter siden:

Spændende. Er hun hvid eller mere eksotisk af afstamning?

hvid men solariebrun... taler og skriver meget fint engelsk svarer høfligt og professionelt tilbage på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 14.6.2019 at 21:55:

På grund af stavning og ord-rod troede jeg det var en reklame. Lige ind til jeg så slutningen.

Jeg synes som udgangspunkt man skal passe på med at gøre grin med personer som ikke staver helt perfekt. Det burde være et åbent forum hvor folk ikke bør gemme sig for ikke at blive latterliggjort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker fitnesspiger, synes der er alt for få af dem og synes bestemt ikke Sharon på billederne ser overdrevent maskulin ud. Havde dog gerne set hun var latina eller endda mere eksotisk - det giver ligesom det sidste :-). Hvis jeg kan få det til at passe, så kigger jeg altså gerne forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
ChoosyVery skrev, for 1 time siden:

Jeg elsker fitnesspiger, synes der er alt for få af dem og synes bestemt ikke Sharon på billederne ser overdrevent maskulin ud. Havde dog gerne set hun var latina eller endda mere eksotisk - det giver ligesom det sidste :-). Hvis jeg kan få det til at passe, så kigger jeg altså gerne forbi. 

Helt enig - der var Carol som forhåbentlig kommer igen... Sharon har ingen tatoveringer og det værdsætter jeg virkelig - fortæl om dit besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Babavian skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes som udgangspunkt man skal passe på med at gøre grin med personer som ikke staver helt perfekt. Det burde være et åbent forum hvor folk ikke bør gemme sig for ikke at blive latterliggjort

Ja nogen er blevet mobbet og hånet voldsom for stavefejl, det er noget mods tager seriøst, så fint du skriver det, trist at det er nødvendigt

 

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet, @JonDo, der overbeviste mig om at besøge Sharon: Hun er endnu mere lækker end jeg havde håbet på. 

Jeg har dog valgt at lave en ny anmeldelse, da overskriften på den her ("Hold nede"?) er helt hen i vejret. Så her er min:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...