BadbiBoy87 39 Skrevet 14. Juni, 2019 Lady C skrev, for 1 time siden: Konkurrencen er slut nu. Jeg har fået informationer om at der bliver snydt og delt svar. Desværre. Synes det er ærgerligt for dem der selv har fundet ud af det. Vinderen får besked senere Øv... Troede lige jeg havde til i morgen kl. 10. Jeg har arbejdet og arbejdet Dog håber jeg at vinderen ikke også har snydt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 BadbiBoy87 skrev, for 47 minutter siden: Øv... Troede lige jeg havde til i morgen kl. 10. Jeg har arbejdet og arbejdet Dog håber jeg at vinderen ikke også har snydt. Jeg har trukket vinderen og jeg er ret sikker på vedkommende ikke har snydt. Vedkommende får det at vide imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
visker 13 Skrevet 14. Juni, 2019 Dem der ikke er specielt gode til at gætte gåder, får de svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 14. Juni, 2019 Lady C skrev, for 2 timer siden: Konkurrencen er slut nu. Jeg har fået informationer om at der bliver snydt og delt svar. Desværre. Synes det er ærgerligt for dem der selv har fundet ud af det. Vinderen får besked senere Jeg kom vist for sent i gang med mit forsøg på at knække gåden Det er også synd for os/mig der ikke kunne løse den. Måske man kan få løsningen, når det hele er overstået ? Nå, men bortset fra det, synes jeg det var et flot og kreativt initiativ. Hvis andre skulle få samme idé, så lav det som (så kan vi andre fatsvage også være med ) Sent A til mig hvis du mener at Danmark vandt EM i 1992 Sent B til mig hvis du mener, at Grønland vandt EM i 1992 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 14. Juni, 2019 Lady C skrev, for 37 minutter siden: Jeg har trukket vinderen og jeg er ret sikker på vedkommende ikke har snydt. Vedkommende får det at vide imorgen Det ser jeg frem til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 14. Juni, 2019 Jeg sender A tilbage, jeg husker det tydeligt! - Gaden gik amok i 1992 - det var vildt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Juni, 2019 visker skrev, for 21 minutter siden: Dem der ikke er specielt gode til at gætte gåder, får de svaret ja - I får løsningen imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 14. Juni, 2019 Lady C skrev, for 1 minut siden: ja - I får løsningen imorgen Ja, hold dem på pinebænken lidt endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 14. Juni, 2019 Lady C skrev, for 3 timer siden: Jeg har fået informationer om at der bliver snydt og delt svar. Tarveligt gutter. Tarveligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Vinderen er fundet og har fået besked Tak til alle der har deltaget. Hvis i har haft det ligeså sjovt som jeg så har det været det hele værd Dem der har deltaget og svaret rigtigt vil få tilsendt et foto af mig i løbet af Idag Gådens løsning : Tag det første bogstav i hvert ord og sæt dem sammen til en ny sætning. Redigeret 15. Juni, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 15. Juni, 2019 (edited) Lady C skrev, for 8 minutter siden: Vinderen er fundet og har fået besked Du har da ikke skrevet til mig endnu melder mig som reserve ved frafald. Redigeret 15. Juni, 2019 af fraodense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Juni, 2019 Lady C skrev, for 14 minutter siden: Vinderen er fundet og har fået besked Tak til alle der har deltaget. Hvis i har haft det ligeså sjovt som jeg så har det været det hele værd Dem der har deltaget og svaret rigtigt vil få tilsendt et foto af mig i løbet af Idag Gådens løsning : Tag det første bogstav i hvert ord og sæt dem sammen til en ny sætning. Jeg har spekuleret, kunne ikke løse din gåde. Endnu en flot finesse hos dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
visker 13 Skrevet 15. Juni, 2019 Siger bare, godt man ikke skal leve af at gætte gåder;-) så var der ikke råd til det sjove Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 15. Juni, 2019 Lady C skrev, for 1 time siden: Vinderen er fundet og har fået besked Tak til alle der har deltaget. Hvis i har haft det ligeså sjovt som jeg så har det været det hele værd Dem der har deltaget og svaret rigtigt vil få tilsendt et foto af mig i løbet af Idag Gådens løsning : Tag det første bogstav i hvert ord og sæt dem sammen til en ny sætning. Så fik du lige plus nr. 1000. Glæder mig til at se "trøstpræmien". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 15. Juni, 2019 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Så fik du lige plus nr. 1000. Glæder mig til at se "trøstpræmien". Alle trøst præmier skulle nu være afsendt. Hvis jeg har glemt nogle ( som gættede gåden igår) må i lige lade mig det vide over PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 15. Juni, 2019 Lady C skrev, for 59 minutter siden: Alle trøst præmier skulle nu være afsendt. Hvis jeg har glemt nogle ( som gættede gåden igår) må i lige lade mig det vide over PM øv da gåden var for svær til mig. havde jeg bare slynget et bud ud, havde jeg måske fået en trøst præmie. må være hurtige næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 15. Juni, 2019 sweetstone skrev, 1 time siden: øv da gåden var for svær til mig. havde jeg bare slynget et bud ud, havde jeg måske fået en trøst præmie. må være hurtige næste gang. Nej det var kun dem der gættede rigtigt der fik en trøst prænie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 15. Juni, 2019 Ærgeligt at man er snotdum .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg