Hop til indhold
Guest ViborgMand

Pas på Ellen Katrine

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://sugardaters.dk/show?alias=Ellen+Katrine

 

Der var bare noget!!! Der stod i profilen at hun er fra Herning, men hun fortalte selv at hun faktisk bor i Holstebro. Så valgte jeg simpelthen at søge på det navn der stod i mailen og der blev jeg endnu mere skeptisk. Så jeg bad om et bevis for at hun var reel. Så fortalte hun at hun faktisk var 16 og fra Herning. Det ville jeg jo ikke have med at gøre og så skrev hun at hun også kun var på siden for at scamme og hun elskede at misbruge folks tid

 

Har iøvrigt anmeldt hende til SD i aftes kl 18

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Ellen+Katrine

 

Der var bare noget!!! Der stod i profilen at hun er fra Herning, men hun fortalte selv at hun faktisk bor i Holstebro. Så valgte jeg simpelthen at søge på det navn der stod i mailen og der blev jeg endnu mere skeptisk. Så jeg bad om et bevis for at hun var reel. Så fortalte hun at hun faktisk var 16 og fra Herning. Det ville jeg jo ikke have med at gøre og så skrev hun at hun også kun var på siden for at scamme og hun elskede at misbruge folks tid

 

Har iøvrigt anmeldt hende til SD i aftes kl 18

Det er meget normalt at man ikke skrive den by man er fra men større by i nærheden for at beskyttet sig selv og sit privatliv.

F.eks. jeg bor i Havdrup så ville jeg skrive at jeg boede i Køge som er noget nemmere at gemme sig sig i, end i Havdrup hvor alle kender alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 55 minutter siden:

Det er meget normalt at man ikke skrive den by man er fra men større by i nærheden for at beskyttet sig selv og sit privatliv.

F.eks. jeg bor i Havdrup så ville jeg skrive at jeg boede i Køge som er noget nemmere at gemme sig sig i, end i Havdrup hvor alle kender alle

Enig. Jeg afslører heller ikke den "lille" by jeg bor i sådan uden videre. Og har da mega respekt for at pigerne gør det samme.

Men at hun kun er der for at spilde folks tid OG er mindreårig. Ja, ud med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...