Hop til indhold
Hunting for beaver

Valget slut

Recommended Posts

Og fra midnat udløb sidste frist for nedtagning af valg plakater,, 

Nu er de begyndt at blive pillet ned mod betaling, har læst et sted at regningen er kr. 300 pr stk., ret mig gerne hvis dette ikke er korrekt, 

Vel også en måde at få penge ind i stats kassen :)

Ja den slunkne statskasse som vi jo alle bidrager til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"13. juni kl. 23:59 skal samtlige valgplakater være fjernet for gader, stræder, lygtepæle og vejtræer."

"- Prisen skal fastsættes ud fra, hvor meget tid vi samlet set bruger på registrering og nedtagning af valgplakaterne. Derfor kan vi først beregne den endelige pris, når hele perioden er overstået, men vi forventer, at det vil koste et sted mellem 170 og 230 kroner pr. plakat"

https://www.tv2lorry.dk/artikel/nu-skal-valgplakaterne-ned-denne-dato-vanker-der-boeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
skovmanden skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har en lille rettelse pengene skal i kommune kassen da det er dem som piller plakaterne ned. Og sidste chance for nedtagning er i dag. 

Sidste frist var 23:59 i går torsdag

Det er da helt ok at der kommer en regning, da var hurtige til at sætte op, så kan de vel også pille ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

"13. juni kl. 23:59 skal samtlige valgplakater være fjernet for gader, stræder, lygtepæle og vejtræer."

"- Prisen skal fastsættes ud fra, hvor meget tid vi samlet set bruger på registrering og nedtagning af valgplakaterne. Derfor kan vi først beregne den endelige pris, når hele perioden er overstået, men vi forventer, at det vil koste et sted mellem 170 og 230 kroner pr. plakat"

https://www.tv2lorry.dk/artikel/nu-skal-valgplakaterne-ned-denne-dato-vanker-der-boeder

Derudover skal de transporteres væk og formentlig også destrueres et eller andet sted. Mig bekendt ligger der ikke nogen dokumenteret effekt bag valgplakater, og jeg finder det direkte grinagtigt, at samme parti hænger ti helt ens plakater op i samme lygtepæl. Som om det skulle skabe ti gange mere opmærksomhed. Nej, lad os blive fri for det plakatvanvid!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 2 timer siden:

Ja, internt, men de flytter ikke stemmer imellem partierne, endsige blokkene. Og det er det, der er det væsentlige! Hænger der to plakater fra EL ved siden af hinanden med Pernille Skipper på den ene og Jette Gottlieb på den anden, ja så ved jeg godt, hvor jeg er fristet til at sætte krydset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...