Hop til indhold
gigoli74

falske piger sugardaters??

Recommended Posts

EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Det lyder som dårlig kommunikation, kig på hvad du skriver som gør dem gale, og stop så med det ;)

Jeg synes jeg er Pæn oveffor dem. Harbare den opfattelse at mange er useriøse derinde fx bliver de gal hvis man ik sender penge inden er møde men det har jeg præver før og så blev jeg blokert bagefter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gigoli74 skrev, for 30 minutter siden:

Jeg synes jeg er Pæn oveffor dem. Harbare den opfattelse at mange er useriøse derinde fx bliver de gal hvis man ik sender penge inden er møde men det har jeg præver før og så blev jeg blokert bagefter? 

Fair nok, hvis de bliver sure over at du ikke vil betale forud, så fuck dem - du gør ikke noget galt.

Hvis du vil undgå den dårlige rating, så bloker dem når de vil have penge forud (Og anmeld dem) i stedet for at svarer den, det bliver aldrig til et møde alligevel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gigoli74 skrev, 1 time siden:

Andre en mig som hsr uheld på sugardaters  

Hvis det sker tit, er det jo nok ikke "uheld", men din tilgang til opgaven som det er galt med. Hvis en babe foreslår dig at købe billeder eller betal forud, så lader du bare være med at svare dem. Den slags har typisk gang i så mange kontakter, at de ikke vil lægge mærke til, at du ikke har svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 50 minutter siden:

Hvis det sker tit, er det jo nok ikke "uheld", men din tilgang til opgaven som det er galt med. Hvis en babe foreslår dig at købe billeder eller betal forud, så lader du bare være med at svare dem. Den slags har typisk gang i så mange kontakter, at de ikke vil lægge mærke til, at du ikke har svaret.

Ja det ka jeg godt se, jeg syns bare det er uhæftlig ik at svare men det må jeg jo lade være med så 

de er bare så søde inditil man siger nej 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også fakes på SD. det er sjovt som når en sprofil udløber, der så pludselig kommer et par beskeder til en. Betaler man så, og svare dem, så var de typisk først igen når ens profil er lukket. Har også fået masser af fede oplevelser med SD, men der er godt nok også lidt snyd der inde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en, som skrev, mens jeg var på vej til familiebesøg, og da jeg ikke havde tid, fik jeg negativ rating. 

En anden blev åbenbart sur over, at jeg ikke ville betale 1500 plus transport og værelse. 

Jeg kan forstå, at strategien åbenbart skal være at blokere, så snart der er noget, som ikke virker optimalt, eller betale hvad de vil have, hvis man vil undgå dårlig rating. 

Jeg overvejer nærmere at droppe sugardaters, selvom jeg ind i mellem får nogle dejlige oplevelser derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
poulhansen skrev, den 15.6.2019 at 23:06:

Der er også fakes på SD. det er sjovt som når en sprofil udløber, der så pludselig kommer et par beskeder til en. Betaler man så, og svare dem, så var de typisk først igen når ens profil er lukket. Har også fået masser af fede oplevelser med SD, men der er godt nok også lidt snyd der inde.

Den havde jeg ikke lige luret. 

Min profil er lige udløbet, og kan måske nok se at du har ret. For der er løbet et par beskeder ind, som jeg nok havde ventet længe på... Nu kan jeg jo ikke læse dem, men sandsynligvis passer det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...