Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Så er suisi tilbage fra en god lang ferie, fyldt med ny energi og godt humør.       Hun starter et nyt sted op med tre gode rum, så der kommer nok et par piger til.

Nå men jeg havde bestilt en time med det hele :P.    Jeg har kommet jævnlig  hos Suisi lige siden hun startede i Brylle for en del år side, og det har altid været en fornøjelse.

Denne gang var ingen undtagelse, blev mødt i døren af en frisk og smilende Suisi og fik et gensyns klem , en lille snak om hendes ferie , et hurtigt bad og så  til sagen :).

Hendes massage er super, hun tager fat på de gode måde, og pirre dejligt undervejs og jeg kan da heller ikke holde fingrene for mig selv. 

Om på ryggen og så trækker jeg lige tæppet lidt for de intime detaljer , kan kun sige jeg nød det i fulde drag og så det jo dejligt når man kan mærke hun også er med , så jep det var til ug kryds og bolle.

Stedet er ved at blive renoveret så det skal nok blive super,   jeg kommer i hvert fald igen inden så længe .

Hvis nogen  skulle få lyst til at besøge hende er tlf her 

God aften .

Redigeret af Bryan Mills
Tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

jeg lovede at komme med indlæg om mit besøg ved Suisi idag. Afløbsrenseren, nåede først med indlæg, idet han var på besøg i formiddag.

Mine ord i eftermiddag.?  Ejendommen ligger rimeligt neutralt. En ejendom, ejeren nu er igang med at sætte i stand. Det kan blive rigtig godt, og med 3 kabiner m.v. Suisi tog imod, og som altid med smil og en krammer. Vi gik ind i hendes rum og fik en god snak, inden akten gik igang.. Vi startede med lidt god fast massage, med strejf af bollerne m v . Men jeg var allerede vokset stor, så vende rundt og susie satte condom på og gav et super blow, og jeg kunne i en 69 give Suisi slik og straks kom hun. Super god oplevelse. Så derefter blev det rideture, og det er også en øvelse Suisi er god til. Dog til sidst var kanon så spændt at der måtte skydes af.

dejlig oplevelse, godt Suisi er hjemme i danmark igen. Hun skal lige have lidt tid til at  komme helt på plads, men kan godt allerede nu   anbefale et besøg..  Hjemmeside er under opbygning, så det kommer i nær tid.. tlf. Nr. Har afløbsrenser sat på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

som de altid  har været hos suisi, samme pris  som hos 123  og hos patty på rugårdsvej   ;).

1200,- for en time og 900,- for 30 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, den 16.6.2019 at 20:48:

Ring på og lave aftale.

nu var det ikke tlf. nr jeg spurgte efter. men by

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 57 minutter siden:

lidt uden for odense ca 10 min fra Odinsbro 

takker for et svar jeg kan bruge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...