Hop til indhold
Ingvarinn

Katrin i Ålborg

Recommended Posts

Først i undskylde min dansk jeg er islending som har boet her i 4 år.

Nå men jeg har besøgt hende og det er hende på fotos en sød og slank pige alder skal nok passe billederne er ekte og hun fortalte mig at hun kommer fra latvia (ved ikke hvad det hedder på dansk). Men alt i alt en smuk og stram pige som er sød og rar sutter uden hvis du bader først også muglighed for bad efter man må godt slikke fissen og hun nyder det. En enkelt ulempe er at hun bruger glide creme som jeg syns at ødelægger den der ægte følelse. Her er et link http://massage.side6.dk/katrin håber det er en fin første anmeldelse. Hilsen Ingvarinn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte lige at skrive at hun er den første pige jeg møder i det nordjyske som bruger ekte billeder og hun bor på et hotel i byen da jeg var forbi lagde jeg ikke mærke til at nogen i receptionen så på mig gik direkte til elevatoren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysningerne Ingvarinn.

God og informativ - og det går da godt med det danske.

Har selv tænkt på hende, da hun jo ser dejlig ud, og det er i min hjemby, men jeg har holdt mig tilbage, da det er på hotel, og jeg er bange for at blive genkendt på vej ind eller ud. Jeg er mere tryg ved at køre til en naboby!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, og jeg er da helt ked af at jeg ikke havde set hende noget før, jeg kørte gennem Ålborg i dag, jeg ville da gerne have gjort holdt ved Katrin, hun ser rigtig sød ud.

Latvia er Letland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft samme oplevelse med Katrin :)

 

Rigtig sød at snakke med og hun er fræk i sengen, hun giver sig 100% og er ærlig mht. hendes annonce, flot og slank pige på 22 år fra letland. Besøgte hende to gange for ca et år siden og hun var lige dejlig begge gange. Fik aldrig spurgt om superfransk (skulle jeg nok have gjort ;)), men lod hende bare suge kondomet på hvorefter hun gav et dejligt blowjob. Derefter fik jeg lov til, at tage hende i flere forskellige stillinger og der var massere af øjenkontakt, kys og kram. Rigtig GFE :)

 

Jeg har siden hen set en annonce med hende i kbh, men det er nok ca 10 måneder siden. Hun er desværre nok holdt op. Lidt surt da hun var en af de bedste glædespiger jeg har været sammen med. Hvis der er nogle, som ved om hun stadig arbejder, evt. under et andet navn, så giv da gerne lyd så vi alle har mulighed for at nyde denne skønhed :)

Redigeret af Jernhenrik9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest youlike?<3

Vil I give lyd fra jer, når I har besøgt hende? :D Hvis hun stadig kan sit kram, så skal da der bookes en tid. Hun er godt nok sød og uskyldig ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey der, ja jeg vil helt sikkert sige hun stadig kan sit kram.

Jeg var forbi et par dage siden, og man er total solgt med det samme.

Hun smiler og snakker som man kender hinanden, hun holder sig ikke tilbage. Der er måske ikke tunge, men der er hele tiden små kys, og hun lever sig ind det. :)

Hun er her kun et par dage endnu, inden hun tager hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. Jeg er novice her, men jeg synes det er et godt sted med god info. Jeg besøgte Katrin i går. Hun smilende og venlig. Hun har de dejligste velformede små bryster og en aldeles lækker bagdel. Hvis man slikker hende i en 69"er eller bare normalt bliver hun meget glad. Hun er også ret glad for doggy-stillingen, hvilket jeg også selver. Det var godt og jeg kan på det varmeste anbefale Katrin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...