Hop til indhold
Guest BM29

Madame Sascha overgår sig selv.........IGEN !!!!!

Recommended Posts

Guest BM29

https://twitter.com/MadameSascha?lang=da

 

Denne gang havde jeg fornøjelsen af at møde Madame Saschas slavetøz Jennie som er ung, høj, slank og smuk . 

Det var på forhånd aftalt at hun skulle sørge for at jeg blev kronraget forneden . Det blev en god og dejlig oplevelse, og der var udsigt til nogle flotte bryster , og det var ikke svært at få hejst flaget . 

Men jeg stod bastet og bundet, kom frække Madame Sascha forbi med sin telefon og filmede lidt af seancen, hendes udseende, hendes frække stemme og hendes kæmpe personlighed gjorde bare opvarmningen til det der skulle ske senere, meget meget spændende . 

Da Jennie var færdig med hendes lille opgave, var det Madame Saschas tur til at overtage . Det plejer at betyde smerte, smerte og lidt mere smerte, og det gjorde det så også denne gang . Jeg har kendt Madame i efterhånden mange år, men hun har altid "en hvid kanin" i ærmet, og også denne gang havde hun sådan en klar, og det blev igen, igen en helt sublim oplevelse . Flere små videoer blev optaget undervejs, og et par af dem kan ses i linket herover, men jeg må i den grad advare sarte sjæle :  Det er ikke for sarte sjæle , så en advarsel er hermed givet . 

Madame Sascha er jo ( når nu emnet blev kaniner) en rigtig Duracell Kanin, hun bliver bare ved og ved, og der er vist ikke meget tvivl om at hun nyder at pine sine slaver . Hun kan hive mig helt ud på kanten, og lige lidt længere uden at der sker nogle "uheld" før Madamen giver tilladelse til det . 

Afslutningen blev fænomenal, og blev overværet og assisteret af Jennie - undskyld jeg bander men hold kæft det var godt ! :P

Nu kommer der nok et spørgsmål om hvad det kostede , og jeg svarer her

Det var dyrt !!!! 

Men når det er sagt, så var det bestemt ikke for dyrt , for det vil være en oplevelse jeg vil huske i lang, lang tid . 

At lokalerne hedder "Dark Room" skal man ikke lægge så meget i , for lokalerne er lyse og enormt veludstyrede .Lokalerne ligger meget diskret og der er fine parkeingsforhold ,  (spørg mig ikke hvordan det er med bus og tog)  Det kan godt være at lokalerne  føles som lidt af en labyrint, men der er bare noget for enhver smag, og da vist også for dem der "bare" vil have vanilla sex. Lad mig dog lige påpege at det ikke er noget Madame Sascha tilbyder. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
BM29 skrev, for 14 minutter siden:

https://twitter.com/MadameSascha?lang=da

 Flere små videoer blev optaget undervejs, og et par af dem kan ses i linket herover, men jeg må i den grad advare sarte sjæle :  Det er ikke for sarte sjæle , så en advarsel er hermed givet

 

 

 

Jeg ved det, advarsel var givet, men helt ærligt, hvor vildt kan det være .......

AV AV AV.............. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Ivanhoe skrev, for 18 minutter siden:

Jeg ved det, advarsel var givet, men helt ærligt, hvor vildt kan det være .......

AV AV AV.............. :-o

Fantastisk følelse , jeg slet ikke kan undvære . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Indholdet har åbenbart været i strid med reglerne - kontoen er lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...