Hop til indhold
DK fyr 34

Musik, prostitution og skønhed

Recommended Posts

Har I ikke allerede stiftet kendskab med den gudesmukke Lana Del Rey, så und jer selv at se denne forlængede udgave af musikvideo til hendes sang "Ride"

https://www.youtube.com/watch?v=Py_-3di1yx0

Sang og musikvideo er ikke af nyeste dato men und jer selv at se den til ende. De 10:09 er værd at se igen og igen. Særligt de to sekvenser før selve videoen og efter rulleteksterne.

Jeg kan i hvert fald selv genkende meget af det hun siger :) ikke mindst i relation til denne brance.......men det er måske bare mig der er "fucking crazy" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes sange er ikke altid lige gode… jeg har en Lana playlist med cirka 10 sange  - men når hun er god er hun fantastisk. Sad faktisk og lyttede til "Young and Beautiful" for 1000 gang da jeg så denne tråd.
"Ride" er ikke en af dem jeg har forelsket mig I... men som altid, smuk video.
Hendes lang video "Tropico" med "Gods and Monsters" er et mesterværk.

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg

Link til indlæg
MC5tooge2 skrev, for 3 timer siden:

Hendes sange er ikke altid lige gode… jeg har en Lana playlist med cirka 10 sange  - men når hun er god er hun fantastisk. Sad faktisk og lyttede til "Young and Beautiful" for 1000 gang da jeg så denne tråd.
"Ride" er ikke en af dem jeg har forelsket mig I... men som altid, smuk video.
Hendes lang video "Tropico" med "Gods and Monsters" er et mesterværk.

Enig enig. Jeg er også mere fan af videoen og talesekvensen i dette tilfælde. "National Anthem" og "Without You" er blandt mine favoritter.

Men alle hendes videoer super smukke og næsten visuelle kunststykker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...