Hop til indhold
Guest Niceboner

Nemtøs blev gennempulet i hoved og røv.

Recommended Posts

Guest Niceboner

Var sammen med Nemtøs forleden og sikke en fræk og dejlig oplevelse <3 - Vi havde aftalt et rollespil, som tændte os begge og som jeg vil fortælle om ;)

Havde brug for fred og ro, så havde lånt et hus på landet af en ven, som er i udlandet på nuværende tidspunkt.  
Efter et par timers kørsel ankommer jeg og går på WC og tager et langt bad. Da jeg kommer ud fra toilettet ligger der en sexet kvinde på maven i sengen og sover. 
Står og kigger på hendes flotte ben i sorte strømpebukser og kan skimte, at hun har hvide trusser på under kjolen. 
Jeg bliver opstemt og går ud i firmabilen og henter strips. Da jeg kommer tilbage kravler jeg forsigtig op mellem hendes ben og snuser til hendes trusser.
De dufter dejligt af fisse og rager forsigtigt på hendes baller og lår. Stikker en hånd op under kjolen og klemmer de store fyldige babser ganske let. 

Sætter mig overskrævs på hende og giver hende et klask i røven, så hun vågner og spørger hende om, hvad fanden hun laver i min seng. 
Hun svarer, at hun troede, at det var venindens nye hus og at hun aldrig havde været der før. 
Jeg binder hendes hænder på ryggen imens hun undskylder og piver. Jeg hiver strømpebukser og trusser af hende og giver hende en hård endefuld mens hun klynker. 
Da hendes baller er helt røde, vender jeg hende om på ryggen og binder hendes hænder og ben, så der er fri adgang til hendes huller. 
Går ud i bilen igen og finder en stor sprøjte, som jeg fylder med lunkent vand. Hendes stramme lille numsehul får en stor spytklat og forsigtigt stikker jeg mundstykket af sprøjten i hendes røv. 
Da der ca er en liter vand i hende spørger tøsen pænt, om hun må komme på toilettet.

Da hun kommer ud fra WC'et, trækker jeg hende ned på knæ og stikker hende et par lussinger (ikke hårde) og siger, at nu gør du bare, som der bliver sagt din so og binder hendes hænder på ryggen. 
Derefter kigger jeg af ren nysgerrighed i hendes taske og finder en gag, som bruges til, at holde munden åben. Den tager jeg og spænder hendes mund op på vid gab og binder den stramt om nakken.
Tager godt fast i hendes hår og presser hovedet helt ned over min tykke pik og gennempuler hendes mund og hals i ca 10 minutter, så mundvand, spyt, savl og tårer vælter ud af tøsen.

Da tæven er blevet facefucket godt og grundigt fjerner jeg gaggen og binder hende på gulvet med hænderne bag lårene, så den solbrune røv stritter lige i vejret. 
Så får hullet et par store spytklatter og noget finger. Sætter kondom på og presser mit store pikhoved ind og kører pikken helt i bund. 
Tøsen klynker, men efter lidt tid nyder hun, at blive brugt i det forbudte hul. Hendes frække røv bliver kneppet hårdt længe og indimellem hiver jeg pikken ud og nyder synet af det åbne røvhul.
Giver hullet en spytklat og det ser mega frækt ud, når spyttet løber ind i hullet. 
Da jeg ikke kan holde mig længere vender jeg hende om på siden og hiver kondomet af og spermer ud over hendes ansigt. Løsner hende og vi får en god snak i sengen inden vi kysser farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Københavnermand skrev, for 6 minutter siden:

Haha :D og hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang? ;) 

Har lovet ikke, at røbe prisen, men prøv, at sende hende en PB :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 1 minut siden:

Har lovet ikke, at røbe prisen, men prøv, at sende hende en PB :)

Tak for svar, men så har jeg sgu nok ikke råd ;) tror jeg holder mig til sd B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gode er at strips sikkert er betalt af arb. giver,, ;)

I forstår da og hygge jer derovre på fastlandet, blir sgu da helt misundelig på boner gutten,,, :D:rolleyes:

Har sagt det før og gentager det gerne lige igen igen,, 

Vi mangler en <3 @Nemtøs <3herovre på øen :P

Jeg synes at det er helt fair IKKE at røbe pris herinde offentligt,, 

Det må være et mellemværende GP og kunden imellem, medmindre andet er aftalt, fedt at læse at man respekterer dette fra kundes side stor respekt herfra,,, 

Venligst Hunter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mange  tak  for  en  kinky  fræk oplevelse  udover  det  sædvanlige - tak  fordi  du  fik  øje  på  mig  @Niceboner <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Mange  tak  for  en  kinky  fræk oplevelse  udover  det  sædvanlige - tak  fordi  du  fik  øje  på  mig  @Niceboner <3

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 6 minutter siden:

Bestemt! @Nemtøsrisikerede at blive taget i røven eller måske endda voldtaget :P

.... eller bare taget på sengen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Niceboner skrev, for 6 timer siden:

Var sammen med Nemtøs forleden og sikke en fræk og dejlig oplevelse <3 - Vi havde aftalt et rollespil, som tændte os begge og som jeg vil fortælle om ;)

Havde brug for fred og ro, så havde lånt et hus på landet af en ven, som er i udlandet på nuværende tidspunkt.  
Efter et par timers kørsel ankommer jeg og går på WC og tager et langt bad. Da jeg kommer ud fra toilettet ligger der en sexet kvinde på maven i sengen og sover. 
Står og kigger på hendes flotte ben i sorte strømpebukser og kan skimte, at hun har hvide trusser på under kjolen. 
Jeg bliver opstemt og går ud i firmabilen og henter strips. Da jeg kommer tilbage kravler jeg forsigtig op mellem hendes ben og snuser til hendes trusser.
De dufter dejligt af fisse og rager forsigtigt på hendes baller og lår. Stikker en hånd op under kjolen og klemmer de store fyldige babser ganske let. 

Sætter mig overskrævs på hende og giver hende et klask i røven, så hun vågner og spørger hende om, hvad fanden hun laver i min seng. 
Hun svarer, at hun troede, at det var venindens nye hus og at hun aldrig havde været der før. 
Jeg binder hendes hænder på ryggen imens hun undskylder og piver. Jeg hiver strømpebukser og trusser af hende og giver hende en hård endefuld mens hun klynker. 
Da hendes baller er helt røde, vender jeg hende om på ryggen og binder hendes hænder og ben, så der er fri adgang til hendes huller. 
Går ud i bilen igen og finder en stor sprøjte, som jeg fylder med lunkent vand. Hendes stramme lille numsehul får en stor spytklat og forsigtigt stikker jeg mundstykket af sprøjten i hendes røv. 
Da der ca er en liter vand i hende spørger tøsen pænt, om hun må komme på toilettet.

Da hun kommer ud fra WC'et, trækker jeg hende ned på knæ og stikker hende et par lussinger (ikke hårde) og siger, at nu gør du bare, som der bliver sagt din so og binder hendes hænder på ryggen. 
Derefter kigger jeg af ren nysgerrighed i hendes taske og finder en gag, som bruges til, at holde munden åben. Den tager jeg og spænder hendes mund op på vid gab og binder den stramt om nakken.
Tager godt fast i hendes hår og presser hovedet helt ned over min tykke pik og gennempuler hendes mund og hals i ca 10 minutter, så mundvand, spyt, savl og tårer vælter ud af tøsen.

Da tæven er blevet facefucket godt og grundigt fjerner jeg gaggen og binder hende på gulvet med hænderne bag lårene, så den solbrune røv stritter lige i vejret. 
Så får hullet et par store spytklatter og noget finger. Sætter kondom på og presser mit store pikhoved ind og kører pikken helt i bund. 
Tøsen klynker, men efter lidt tid nyder hun, at blive brugt i det forbudte hul. Hendes frække røv bliver kneppet hårdt længe og indimellem hiver jeg pikken ud og nyder synet af det åbne røvhul.
Giver hullet en spytklat og det ser mega frækt ud, når spyttet løber ind i hullet. 
Da jeg ikke kan holde mig længere vender jeg hende om på siden og hiver kondomet af og spermer ud over hendes ansigt. Løsner hende og vi får en god snak i sengen inden vi kysser farvel.

Det lyder som en god og fræk oplevelse, men hvordan kom hun ud på toilettet?

Da hendes baller er helt røde, vender jeg hende om på ryggen og binder hendes hænder og ben, så der er fri adgang til hendes huller. 
Går ud i bilen igen og finder en stor sprøjte, som jeg fylder med lunkent vand. Hendes stramme lille numsehul får en stor spytklat og forsigtigt stikker jeg mundstykket af sprøjten i hendes røv. 
Da der ca er en liter vand i hende spørger tøsen pænt, om hun må komme på toilettet.

Da hun kommer ud fra WC'et, trækker jeg hende ned på knæ og stikker hende et par lussinger (ikke hårde) og siger, at nu gør du bare, som der bliver sagt din so og binder hendes hænder på ryggen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Niceboner skrev, for 11 minutter siden:

Jeg løsnede hende ;)

Du  løsnede  mig  et  par  gange  når  jeg  skulle  flyttes  rundt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Niceboner skrev, for 14 minutter siden:

Jeg løsnede hende ;)

Det tænkte jeg nok. Hun lyder som en rigtig frækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Lasse123 skrev, Lige nu:

Det tænkte jeg nok. Hun lyder som en rigtig frækkert

Det er hun også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad

lyder som on en ha det sjove men hin pænt frække må nøj med at tænke mig til at gi hin så en tur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Vildt set-up I har haft gang i I to. 

Med eroguide, som eneste kilde er der noget der tyder på, at @Nemtøsbliver vildere og vildere, hvad skal det ikke ende med :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren

Fantastisk beretning  .. og ja @Nemtøs er bare en helt ufattelig gennemført fræk og dejlig kvinde ..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Yes. Nemtøs er en ener.

Ufatteligt fræk og skøn sex, man kan have med den tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...