Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Øv...

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes..

Ja, jeg kender også lejligheden fra et par besøg hos Brenda. Det er næsten et stykke kulturhistorie, der her ophører. Jeg tænker på ordningen fra oldefars tid med den tændte/slukkede lampe i vinduet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen:D.

Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen:D.

Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service

Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 19 timer siden:

Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke...

Ja det ved jeg godt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...