Guest Alkoholikeren Skrevet 13. Juni, 2019 Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden: Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes.. Ja, jeg kender også lejligheden fra et par besøg hos Brenda. Det er næsten et stykke kulturhistorie, der her ophører. Jeg tænker på ordningen fra oldefars tid med den tændte/slukkede lampe i vinduet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 13. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes.. Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen. Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. Juni, 2019 Gløden skrev, for 4 timer siden: Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen. Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1831 Skrevet 14. Juni, 2019 Alkoholikeren skrev, for 19 timer siden: Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke... Ja det ved jeg godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg