Hop til indhold

Øv...

Featured Replies

Skrevet

Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes..

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

Øv den lejlighed som Mellisa og Brenda så fint betjente kunder i, på Hvidovrevej er sat til salg...GD hvis hvor de to lækre babes så kan træffes..

Ja, jeg kender også lejligheden fra et par besøg hos Brenda. Det er næsten et stykke kulturhistorie, der her ophører. Jeg tænker på ordningen fra oldefars tid med den tændte/slukkede lampe i vinduet.

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen:D.

Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service

Skrevet
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Køb den dog Alko, og lej den ud til Mellisa og Brenda igen:D.

Ja, jeg har besøgt Mellisa der, en gang, også for en del år tilbage, fin service

Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke...

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 19 timer siden:

Glød du ved godt at det ikke er lovligt, derudover tror jeg at ejerforeningen har kørt sag mod ejeren af lejligheden, så han eller hun har fået den tvangssolgt, så nej det duer ikke...

Ja det ved jeg godt;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.