frenchlover1 4116 Skrevet 12. Juni, 2019 Jeg overvejer en tur til FKK nu på mandag 17. Juni. Hvis der er brødre, der overvejer det samme, så send mig gerne en personlig besked. Selskab gør en FKK-tur endnu bedre og sjovere, synes jeg Venligst French 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 12. Juni, 2019 Hej @frenchlover1 fedt initiativ , håber at du får en fed tur og en på opleveren med eller uden andre gutter herinde fra personligt kan jeg desværre ikke deltage på denne tur , men måske en anden god gang ude i fremtiden venligst Hunter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 13. Juni, 2019 Hunting for beaver skrev, for 18 timer siden: Prrsonligt kan jeg desværre ikke deltage på denne tur , men måske en anden god gang ude i fremtiden venligst Hunter Der kunne være hyggeligt Hunt Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. Juni, 2019 (edited) Jeg ikke alene overvejer turen. Den bliver til noget Evt. samkørsel fra fx Kruså mandag kl cirka 13 Send PB hvis interesseret i at køre med eller mødes på FKK H Venligst French PS: Jeg overnatter tæt på Harmony natten mellem mandag og tirsdag og kører retur til DK tirsdag. Redigeret 16. Juni, 2019 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg