Hop til indhold
Mythos

Mørk luksus i Juelsminde

Recommended Posts

Så gik turen endnu engang til Juelsminde for at besøge denne skønhed:https://annoncelight.dk/showad/269591

Hun leverer godt nok varen på bedste vis! 

Åbner døren på fuld gab og fremviser sin mørke gudindekrop i det lækreste lingeri. 

Jeg havde i forvejen bestemt mig for at have god tid og vi fik da også lige en god drink inden Hun nærmest overfaldt mig.

Der er altså noget helt specielt ved en kvinde som slikker den op fra slap. 

Jeg vil ikke gå i detaljer med stillinger og støn, men hold nu op Hun er fleksibel!

Lidt en sjov detalje at have et reb stramt omkring pikken og hun så trækker den ind i sig....

Det fik en brat afslutning da hun tømte mig i munden og blev ved med at sutte til jeg måtte trække mig.

Vi holdt en pause hvor jeg kunne komme til mig selv og få Ny energi, indtil hun pludselig lagde mig på sengen og sætte på mig med hendes fugtige fisse lige ud for min mund. 

Så var vi ligesom i gang,!

 

Sammenlagt gik der cirka 2timer fra jeg kørte ind i indkørslen til jeg forlod huset. Pris 2500.

Anbefalelsesværdig?  I den grad!

Jeg er med på at jeg kan få en billig thai 3 gange til næsten samme pris, men det her er ganske enkelt mørk luksus.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, for 14 minutter siden:

Lidt en sjov detalje at have et reb stramt omkring pikken og hun så trækker den ind i sig....
 

Tak for fin anmeldelse, pokkers der er så langt til Juelsminde.
Den der er du lige nødt til at forklare....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun binder et reb omkring din lænd derfra ned igennem revnen om til pikken hvor Hun binder rebet  hårdt omkring din pik og kugler,  og så trækker Hun dig til sig ved at trække i rebet. Du har ingen anden mulighed end at følge trop. At det så giver det hårdeste jern er vel bare en bonus

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mythos Du skriver Juelsminde. 

Det har hun også tidligere skrevet i hendes annonce. 

Nu skriver hun Vejle. 

Er dit besøg af ældre dato, eller er hun faktisk ikke i Vejle? 

Og tak for god anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Statham.

Hun bor i Juelsminde. 

Jeg var der for 3 dage siden.

Hun har tidligere sagt at hun nævner Vejle fordi det er den nærmeste større by, men hun skriver altid Juelsminde når man spørger til adressen.

En lille sidebemærkning...:Må siges at jeg foretrækker hvor hun bor nu. Det er så diskret at man kan gå nøgen i hendes have uden nogen kan se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, den 14.6.2019 at 18:59:

Må indrømme, hun frister voldsomt :-) skal lige finde dagen og pengene. 

Skal nok levere en anmeldelse bagefter ;-) 

Hvordan var din oplevelse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, den 22/6/2019 at 16:13:

Hvordan var din oplevelse?

 

Har ikke været afsted. Det kniber med tiden ;-) gider ikke haste et besøg igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak til den person, som meldte afbud hos chokolade prinsessen i dag.

Det betød at der blev tid til mig, og hold da op hun var i hopla i dag! 

Hun stod i en alt for stor herreskjorte og intet andet  da jeg kom. God start!

Jeg skal ikke kede jer med den fantastiske udsigt da hun sad og pirrede Mine øjne med lidt selvtilfredsstillelse.....

En god time senere med fræk chokolade, er jeg fuldt ud tømt for energi m.m.

Sååå, umiddelbart tak for muligheden for at I har meldt afbud til denne skønhed, så der blev en tid til mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...