Hop til indhold
HappyHarryhardon

Anmeldelse : Vicky Vejle : http://massage.side6.dk/sexymouse

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/sexymouse

Meget skeptisk tog den gode tur til Vejle, havde fundet et par andre steder som havde min interesse, men vi har haft mange annoncer med falske billeder, så vil straks fremhæve her er det pigen på billederne om de er shoppet lidt.

30min 800,- : 45min 1000,- : 60min 1400

Super Frank +200

Valgte en time i min kådhed, har haft kigget på den før, men så forsvandt hun og troede det var en misser. Stedet er nyt og diskret, hun viste ikke om hun kunne beholde det. Hvis det var muligt så en pige mere. Mulighed for bad om ikke de bedste faciliteter så var de der og kunne anvendes (Overgennemsnitligt rent så +), nå men tilbage til min time som blev 45 min, mest fordi jeg selv troede den var gået og oppede i klunset. Med lidt kys og kram, havde det været en 95% GFE, det var det ikke, men gentagelses faktoren her ligger på en 90% stykker, når økonomien tillader det igen.

Pigen: 4.5 / 5

Stedet: 4 / 5

Pris: 5/5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før kigget efter hende - dog uden at gøre noget ved sagen.

Hvordan er stedet (jeg har før set steder, hvor jeg aldrig sætter benene igen)?

Hvad mødte hun op i? Frækt tøj, som på billedet eller??

Har hun også priser på enkeltydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Polak.

Ja, men har ikke bemærket priser.

Stedet er under renovation, men der var rent.

Nej, ikke noget sexet undertøj, hun skal hen og åbne døren ud til i gangen, da jeg kom ud af mit bad løb hun nøgen rundt og var selv inde og blive vasket inden vi gik i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...