Guest Thaimig Skrevet 12. Juni, 2019 Ikk for at sige dårlig om Klinikken, men det blev det så til jeg var forleden forbi Nangfa, og havde forinden forsøgt et tiltrængt besøg hos Dee Day på Trøjborg, men uden held optaget Tilbage til Nangfa, hvor jeg et eller andet sted havde håbet på at møde Naj, ( hun kommer ikke igen, sorry) nå men håbede det bedste, men nej, det blev det værste pigen jeg mødte, så ud af ældre dato, men tænkte, vi prøver sku alligevel selve massagen var ligegyldig, derefter til sexdelen, som vidste sig var endnu mere ligegyldig, ingen forspil, ingen indlevelse, ingen nåd som helst lignende sex hun smurte et halvt kg glidecreme i F (ja overdrivelse fremmer forståelsen) ja jeg ku intet mærke, om jeg var inde eller ude, nok mest det sidste, ku ligeså godt ha stukket P ud af vinduet, og håbet på den var blevet kørt over af Letbanen tog så derfra uden nogen form for udløsning, ja sådan kan det også gå i Århus, hvis man ikke passer på, det så dog blot en af de sidste 10 kedelige oplevelser i Århus, sorry mit kedelige skriv, nå men jeg har åbenbart noget tilgode, altså et andet sted, go aften til jer trods, jeg ved i har en dejlig, lille kone aften, ja put den ind, og lad den blive inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 20. Juni, 2019 Husk at sætte et punktum en gang i mellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg