Hop til indhold
Guest Pedro38

Besøg hos Valentina Aarhus og noget om shemales generelt

Recommended Posts

Guest Pedro38

Besøgte denne shemale i sidste uge:

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2825&lan=da

Hun ser ud som på billederne, hvilket jo er positivt. Dog oplevede jeg ikke, at hendes pik blev så stor som på billedet. 

På forhånd havde jeg aftalt blandet sex, at jeg måtte komme i munden/ansigtet på hende, og at hun skulle ryge mens vi dyrkede sex. (En lille fetish jeg har)

Oplevelsen endte med at være meget middelmådig. Pris 1000 for cirka 20 minutter

Hun var sød nok og kyssede fint. Rygning var der ikke meget af, for hurtigt blev det for meget for hende, når klokken kun var 11 om formiddagen. 

Vi suttede lidt på hinandens, og jeg fik så lov til at tage hende. Lidt småkedeligt og uinspirerende, og det trak ned, at hun vist ikke var blevet barberet på ben og lår i et stykke tid. Det stak en del :-) 

Og det varede ikke længe før, at hun ikke ville mere, og jeg sku komme. 

Afslutning måtte jeg pludselig ikke aflevere i ansigt/mund alligevel, men på brysterne.  Min rejsning begyndte også at bære lidt præg af, at oplevelsen ikke var optimal, så jeg havde lidt svært ved at afslutte. 

Hun endte med at kysse mig lidt voldsomt, mens jeg rev den af på mig selv til afslutning. 

Cirka en halv time senere, var jeg på gaden igen. 

Jeg har besøgt en række shemales/Ladyboys gennem tiden, og jeg synes stort set alle har en række forbehold, når pengene er afleveret, og at de sjældent for alvor virker engagerede når man sexer. 

Vil lige skynde mig at sige, at jeg er pæn, slank og velsoigneret. Så udover min blege dansker kulør tænker jeg ikke, at der er noget, som på nogen måde kunne virke anstødeligt. 

Har nogen af jer andre oplevelser med nogen, som for alvor virker lidenskabelige i deres arbejde? Er klar over, at det er et job, de udføre, men derfor kan man vel godt have det sjovt imens :-)

Jeg har besøgt:

Karen - Hun er ok, og rimelig fleksibel
Malii - god energi, men virker fokuseret på at blive færdig
Coco - fin oplevelse men meget passiv
Lucy - for meget skæg, og fokuseret på at blive færdig
Carolina - afskyelig personlighed, mega arrogant og meget fokuseret på penge
Natalia - Tyk, uengageret og fokuseret på at komme videre hurtigst muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God post specielt sidste del, jeg undrer mig dog over at du har oplevet Malii ønskede at blive hurtigt færdig, det har jeg aldrig oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 44 minutter siden:

God post specielt sidste del, jeg undrer mig dog over at du har oplevet Malii ønskede at blive hurtigt færdig, det har jeg aldrig oplevet.

bestemt heller ikke mig - Malii elsker sex og trækker den altid lidt ud over aftalt tid... :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Lidt til den store side men ellers fin - men som sagt godt med stikkende hår rundtomkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender dine oplevelser med Coco og Lucy

Men Jeg har også kun gode oplevelser med Malii. Virkelig sexet og opmærksom.

Karen er meget mere en ok! Jeg synes hun er meget serviceminded og ikke nærig med tiden. Med max gas fra man kommer til man øh ... kommer (#finderSelvUd)

Så vil jeg godt anbefale Salai. Hun giver den virkelig også max gas og dybe tungekys.

God jagt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Jeg ved ikke, om det er noget kulturelt, men jeg oplever at der er noget mere service hos de asiatiske Ladyboys end hos de sydamerikanske shemales. 

Men det er selvfølgelig kun udfra de oplevelser, jeg har haft hidtil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, for 22 timer siden:

Karen er meget mere en ok! Jeg synes hun er meget serviceminded og ikke nærig med tiden. Med max gas fra man kommer til man øh ... kommer (#finderSelvUd)

God jagt!

Jeg er ikke imponeret over Karen. I forhold til tidligere har alderen indhentet hende og hendes krop er blevet slatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er ikke imponeret over Karen. I forhold til tidligere har alderen indhentet hende og hendes krop er blevet slatten.

Nej, det har jeg set du har skrevet flere gange. Men jeg synes nu hun er i fin form og yder god service. Bedre end Lucy (som er asiat)

Mon ikke det også er et spørgsmål om kemi - ligesom med de andre kvinder :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 14.6.2019 at 16:45:

Jeg er ikke imponeret over Karen. I forhold til tidligere har alderen indhentet hende og hendes krop er blevet slatten.

Var hun hende for et par år siden.


Hun gik fandme til den, jeg blev taget ret kontant... men hun havde vist glemt hvad jeg kom for...
Uinspireret maskinsex kunne det nok kaldes..
Og ja, hun havde heller ikke fjernet hår :

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...