Deli 82 Skrevet 12. Juni, 2019 Kunne da være sjovt at være medlem af gruppen, som er omtalt i denne artikel: https://www.dr.dk/mitliv/25-aarige-luna-bliver-udnyttet-paa-falske-sex-profiler-jeg-foeler-mig-udstillet Hvordan mon pigerne finder gruppen eller bliver inviteret ind i den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 12. Juni, 2019 Egentligt lidt pudsigt hvor forskelligt man kan reagere på artiklen. Nogen bliver draget og så er der nogen som mig der bliver bekræftet i, at man skal begrænse sin aktivitet på den slags medier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. Juni, 2019 Gad vide om sugardating aftaler også undgås på Facebook? Har selv forsøgt mig med en anonym fb profil en uden held... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 270 Skrevet 17. Juni, 2019 TorbenMadsen skrev, den 12/6/2019 at 14:47: Gad vide om sugardating aftaler også undgås på Facebook? Har selv forsøgt mig med en anonym fb profil en uden held... Det er lykkedes mig at lave aftaler med filippinsk kvinde via FB, mødes med hende nogle gange platonisk. Herefter rejste hun til et andet europæisk land, hvor jeg besøgte hende og knaldede en lang nat. Jeg vil nu ikke kalde det sugardating. Men underholdningsværdien er høj. Jeg tror generelt ikke, at FB er god til egentlig SD. Men er der nogen som har bud på alternative platforme til sugardaters-sitet? Jeg synes det er alt for dyrt. I specielt når man tager i betragtning, at ejerne bidrager meget lidt i forhold til at fjerne helt indlysende prostitutionsprofiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 18. Juni, 2019 Deli skrev, den 12-06-2019 at 12:41: Kunne da være sjovt at være medlem af gruppen, som er omtalt i denne artikel: https://www.dr.dk/mitliv/25-aarige-luna-bliver-udnyttet-paa-falske-sex-profiler-jeg-foeler-mig-udstillet Hvordan mon pigerne finder gruppen eller bliver inviteret ind i den? Har du prøvet at søge på sugardating? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 18. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 18 minutter siden: Har du prøvet at søge på sugardating? Ja...der kommer kun købesites frem....i gamle dage var der en del sites a la chat, messenger, kontakt, osv hvor man kunne få kontakt. Dem kan jeg heller ikke finde mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. Juni, 2019 Johnsonrocks skrev, for 18 timer siden: Ja...der kommer kun købesites frem....i gamle dage var der en del sites a la chat, messenger, kontakt, osv hvor man kunne få kontakt. Dem kan jeg heller ikke finde mere. Jeg mener søgning på facebook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 29 minutter siden: Jeg mener søgning på facebook Man kan ikke fremsøge hemmelige FB grupper ved en søgning på FB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 20. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Man kan ikke fremsøge hemmelige FB grupper ved en søgning på FB. Så må du ind i en lukket gruppe og evt. spørg efter en hemmelig gruppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juni, 2019 Arne Jensen skrev, for 1 minut siden: Så må du ind i en lukket gruppe og evt. spørg efter en hemmelig gruppe Ja det er vejen, men jeg søger nu ikke hemmelige SD grupper. SD konceptet er alt for forlorent for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg