Hop til indhold
Mr_Big

Falske billeder og dårlig service

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/7135?region=7&type=female

 

Har lige afsluttet et besøg hos hende her. Eller en gammel afbranket kopi af hende.

Jeg lavede aftale og endte med at vente ti minutter selvom hun havde sagt det var vigtigt jeg var der til tiden.

Kom ind og så to ældre og slidte kvinder som jeg så måtte vælge imellem, og allerede der skulle jeg være gået, valgte den "pæneste" men det var hængemave og hænge bryster og man måtte intet røre ved. Under hele agten var det med hendes hånd som stopklods, og det var SÅ mekanisk. Heldigvis kun 400 kr. Men havde her bagefter foretrukket hånden.

Stedet er dog rigtig fint.

Men sort hårede piger på samme adresse tænker jeg er et no go...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Big skrev, for 29 minutter siden:

https://annoncelight.dk/search/7135?region=7&type=female

 

Har lige afsluttet et besøg hos hende her. Eller en gammel afbranket kopi af hende.

Jeg lavede aftale og endte med at vente ti minutter selvom hun havde sagt det var vigtigt jeg var der til tiden.

Kom ind og så to ældre og slidte kvinder som jeg så måtte vælge imellem, og allerede der skulle jeg være gået, valgte den "pæneste" men det var hængemave og hænge bryster og man måtte intet røre ved. Under hele agten var det med hendes hånd som stopklods, og det var SÅ mekanisk. Heldigvis kun 400 kr. Men havde her bagefter foretrukket hånden.

Stedet er dog rigtig fint.

Men sort hårede piger på samme adresse tænker jeg er et no go...

 

Er det omkring gågaden i Nørresundby?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er bare at gå igen.

Vi brødre kunne også gå den anden vej, hvis vi er sikre på at der en der er helt skæv med markedsføringen. Bare booke en masse aftale og aflyse dem igen.

Jeg er simpelthen så træt af de her falske annoncer.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gotu2 skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er bare at gå igen.

Vi brødre kunne også gå den anden vej, hvis vi er sikre på at der en der er helt skæv med markedsføringen. Bare booke en masse aftale og aflyse dem igen.

Jeg er simpelthen så træt af de her falske annoncer.....

 

Det kunne jeg så ikke finde på, men forstår hvad du mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg har af bitter erfaring lært at gå langt uden om piger der tilbyder sex for 400,- Det er jo egenligt svært at bebrejde dem for ringe service til den pris. 

Men min erfaring ved dem er, at jo hurtigere du er ude igen jo bedre, for jo hurtigere kan de tjene penge på næste kunde, som står klar i køen. Det er hård business. 

Jeg vil langt hellere betale de 800 - 1000 det koster for en halv time ved f.eks pigerne i Møllegade. 

Min indtryk der er, at ingen tager flere kunder ind, end de har lyst og overskud til og derfor er servicen rigtig høj uanset hvem jeg har besøgt på stedet. 

Det der med, at kan gå fra stedet med et smil på læben er bare så meget bedre end følelsen af, at have spildt pengene. Selv om første løsning koster lidt mere er det klart pengene værd. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg behandler selvfølgelig pigerne ordenligt, men i kan jo alle se herinde at det er et problem.

Løsningen er selvfølgelig at gå hvis der er noget der ikke stemmer overens med annoncen og så ellers hjælpe hinanden herinde.

Det er ikke altid prisen er afgørende, men som regel en god pegepind some jeg også selv følger.

opfordre selvfølgelig andre til at komme med input til at komme de her falske annoncer til livs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...