Hop til indhold
Guest Ungtyr

20 årig Pige I Randers søger idag!

Recommended Posts

Guest Lasse123

 

For mere info omkring pris og tider osv kan du bare skrive til mig på 91835352

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at jeg har været sammen med hende for nogle år tilbage, hvor vi mødtes i et solcenter, hvor hun var ret uengageret og ikke var klar på noget som helst uden ekstra betaling. Men jeg har selv overvejet at prøve en gang til for at give hende en chance til. 

Hun var en pæn pige med store bryster og anelse ekstra på sidebenene, men ikke noget der betød noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kk93 skrev, for 55 minutter siden:

Jeg er ret sikker på, at jeg har været sammen med hende for nogle år tilbage, hvor vi mødtes i et solcenter, hvor hun var ret uengageret og ikke var klar på noget som helst uden ekstra betaling. Men jeg har selv overvejet at prøve en gang til for at give hende en chance til. 

Hun var en pæn pige med store bryster og anelse ekstra på sidebenene, men ikke noget der betød noget. 

For nogle år siden :-o  hun er kun 20 nu, men nogle år kan selvfølgelig også være 2, og hun kan lyve om alderen, men hvis billedet er hende så ser hun godt nok også ret ung ud.

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 2 timer siden:

søg på sugarhayat og locomusen

Det er ikke hende/dem... men jeg vil også sige jeg er i samme båd som kk93... dog ikke i et solcenter men en halv tom lejlighed der lugtede af kattepis, kan dog ikke huske hvad det var hun kaldte sig dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 år lyder meget rigtigt. Men slank flot krop med små ungpige bryster. 

Hun har haft ansigtsbilleder på annoncen, og det er hende :shock:

Men bestemt engageret! Klart en gentagelse eller 27 værd, - sutter godt og ihærdigt, holder øjenkontakt og snakker frækt. Jeg er sku næsten overbevist om at hun fik lige så meget ud af det som jeg. 

Men hvad hun har i Lækkerhed og renhed. Det mangler stedet i høj grad. Så håber da at hun snart finder noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samson du har altså været Der? 

Hvordan er hendes priser?

Hva mener du med stedet mangler lækkerhed og renhed 

Er det lejligheden der før var omtalt som lugtede af katte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hun har annonce på i dag. Er det noget værd at besøge hende? 

Skriv gerne her eller PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...