Hop til indhold
Guest Liderligfyr

spammer man?????

Recommended Posts

Gæst

eroguide holdes oppe af folks mere eller mindre gode indlæg :) men kan det være for meget???? kom til at se på min egen statistik. 1,78 indlæg per dag, ja dæleme så 1,78 indlæg PER DAG gennemsnitlig. Huhhh det er mange, ja faktisk er det kun borende x og RN som skriver ligeså meget (altså af dem, der har været her i længere tid)

RN topper suverænt med 2,04 indlæg per dag, så jeg er ikke storslem :P

Ja den helt storslemme er stump med 2,66 indlæg per dag, men han kom først til 2.10.12, så lad os se om det bliver ved i længden ;)

moderator, admin eller lignende, hvis i læser dette, må i gerne flytte den til hyggesnak, den var tænkt til at skulle være der :) men der sker jo fejl af og til fra tastaturet og ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ Liderligfyr ( hvorfor fandt jeg ikke på det nick?) Har man noget på hjertet synger man ud. Nogen tænker hurtigere, er mere på forum, har mere tid, er mere engagerede osv. Spam er det ikke. Kun når man fylder indlæg ind, som ikke relaterer sig til trådens start. ( ja jeg er af og til skyldig. Be, be) De helt skyldige er dem der altid vrider tråden i egen retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Liderligfyr!

Det må være indholdet og ikke antallet der fokuseres på.. :)

Nogen har måske mere kendskab til branchen end andre.

Skriv endelig hvis du har noget på hjerte.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Liderligfyr!

Det må være indholdet og ikke antallet der fokuseres på.. :)

Nogen har måske mere kendskab til branchen end andre.

Skriv endelig hvis du har noget på hjerte.. :)

VH Ludvig.

Ja men det løber da op, Liderlig fyr. Tak fordi du tjekker hvor aktiv jeg er.

Jeg har en holdning til tilværelsen, og jeg kender meget til specielt den asiatiske del af prostitution. Det indlæg som jeg eksempelvis har skrevet for en time siden i tråden om handlede kvinder, det ved jeg simpelthen noget om, igen, specielt i Fjernøsten.

Tråden som RN lavede, hvor han havde fundet en prostitueret, som tog sit udgangspunkt i om man bliver skadet af at prostutuere sig, jeg tog en anden vinkel, nemlig at man nok mest vælger det fag, hvis man allerede er skadet. det ved jeg også noget om, men det er sværere med det emne, fordi der er så lavet så lidt på det, rent videnskabeligt, og fordi det er meget følsomt.

Osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja nu er jeg stadig en newbie i branchen :) så kender ikke så vanvittig meget til det. Men er typen, der har en holdning til næsten alt, ofte ikke særlig veldokumenteret :P

Det eneste jeg har stor kendskab til, er mit arbejde, økonomi og fascination af kvinder er en økonomisk ruin :lol:

udover det sidste, er det ikke noget, der bliver skrevet vanvittig meget om herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

fascination af kvinder er en økonomisk ruin :lol:

udover det sidste, er det ikke noget, der bliver skrevet vanvittig meget om herinde

Hvad skulle du ellers bruge pengene på :lol:

Spam er uønsket reklame med henblik på at lokke folk til at købe ofte tvivlsomme produkter...

På fora kan man jo selv vælge hvad man vil læse... så det er ikke spam IMO.

Man vælger selv hvad man vil læse. Så hold dig ikke tilbage hvis du har noget på hjertet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...