PerZ 231 Skrevet 11. Juni, 2019 Er der nogen som har haft fornøjelsen af hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=CharmerendeBrunette0711 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 20. Juni, 2019 En vaskeægte svindler på den profil .. Hold dig hellere væk ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 20. Juni, 2019 denflinke skrev, for 29 minutter siden: En vaskeægte svindler på den profil .. Hold dig hellere væk ven Kræver det ikke en nærmere forklaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 20. Juni, 2019 Jo burde det gøre, så vil bare anbefale at man ikke hjælper hende på forskud lige meget hvor dårligt hun har det Så har jeg ikke sagt for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 20. Juni, 2019 denflinke skrev, for 30 minutter siden: Jo burde det gøre, så vil bare anbefale at man ikke hjælper hende på forskud lige meget hvor dårligt hun har det Så har jeg ikke sagt for meget Det behøver du heller ikke har været i præcis samme situation med en anden pige. Jeg må med skam meddele at også jeg har været meget naiv og godtroende. Penge til medicin, mad, billetter og taletidskort mod løfter om, ja, you know. Ak, ufatteligt hvor dum man kan være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denflinke Skrevet 20. Juni, 2019 Ja er sgu ikk altid nemt når man godt lige vil hjælpe lidt Men man må vel lære det på er tidspunkt Og så må man jo håbe dem det snyder nyder hjælpen ekstra meget ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg