Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Thai massage i Hvalsø for nyligt!

https://da-dk.facebook.com/wellnes.nu/

På døren som var låst stod ingen kontanter " Det var nok for at forebygge røverier"

Værtinden spurgte om ydelse, jeg mente den fulde pakke var mig i dag!

1500 for en time, jeg mente at 1ooo var nok så jeg fik 45 min!

Der var 3 små trinde piger! Jeg fik Lena.

Vi gik neden under, klædte mig af og lagde mig på maven! Blev vasket grundigt!

Jeg fik massage som jeg forventede bedre er set men ikke dårligt!

Vendte mig om og hun klædte sig af! fik nu body massage .

Hu satte kondom på! Og startede bj, da mine fingre nærmede sig lysthuset steriliserede hun mine hænder! Og missen var åben!

Lena satte sig på mig og red stille i 10 min! Afsluttede med hånden på maven!

Afvaskning af olie og påklædning! 45 gode min var brugt!

Karakter 7.

NB mindre sprit og sæbe kunne gøre det! Og måske øko Bj. Men god dag på kontoret.

Fik en Cola med go stil. (også tilbudt øl)

JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg besøgte også stedet for 3-4uger siden. 

Blev fristet af ejerens billeder, men de må siges at være photoshoppede. Jeg bestilte 1/2 olie, og fik Nina med i kælderen. Hun talte ikke vildt godt engelsk. Jeg synes det kan være pisse belastende ikke at kunne take ordentligt sammen, så jeg foretrækker piger der snakker dansk/ forståeligt engelsk. 

Nå nok om det, hun gav lidt massage, og spurgte efter et kvarters tid, om der var andet jeg kunne tænke mig. Ja dak, en håndruller. B)

Hun gik i krig med godt med olie. Jeg rørte hende lidt udenpå tøjet, men hun fik lige gryntet 100 kr. ekstra, hvis det ikke var 200. Jeg gad simpelthen ikke betale for at røre hendes lår udenpå gamacherne. 

Vi blev begge færdige med vores mission, og det virkede som om hun håbede på at jeg rejste mig og gik. Men jeg bad om lidt massage, og gik 1/2 time ok massage. 

Summa summarum, jeg kommer ikke igen. Som sagt før, der er så mange andre dejlige piger, men desværre i København, så det er ikke altid det passer med tid osv. 

TF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 13 timer siden:

Jeg besøgte også stedet for 3-4uger siden. 

Blev fristet af ejerens billeder, men de må siges at være photoshoppede. Jeg bestilte 1/2 olie, og fik Nina med i kælderen. Hun talte ikke vildt godt engelsk. Jeg synes det kan være pisse belastende ikke at kunne take ordentligt sammen, så jeg foretrækker piger der snakker dansk/ forståeligt engelsk. 

Nå nok om det, hun gav lidt massage, og spurgte efter et kvarters tid, om der var andet jeg kunne tænke mig. Ja dak, en håndruller. B)

Hun gik i krig med godt med olie. Jeg rørte hende lidt udenpå tøjet, men hun fik lige gryntet 100 kr. ekstra, hvis det ikke var 200. Jeg gad simpelthen ikke betale for at røre hendes lår udenpå gamacherne. 

Vi blev begge færdige med vores mission, og det virkede som om hun håbede på at jeg rejste mig og gik. Men jeg bad om lidt massage, og gik 1/2 time ok massage. 

Summa summarum, jeg kommer ikke igen. Som sagt før, der er så mange andre dejlige piger, men desværre i København, så det er ikke altid det passer med tid osv. 

TF

Er det ejeren der hedder Nina? (Undskyld for min "tungnemhed")

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Gløden skrev, for 50 minutter siden:

Er det ejeren der hedder Nina? (Undskyld for min "tungnemhed")

Det er ikke dig, men mig, der er tungnem. Jeg kan godt se at det ikke fremgår, at det ikke er ejeren, der er Nina. Jeg kan ikke huske hvad ejeren hedder. Hende her “Nina” ville kun være der et par uger endnu, så jeg tror hun er driblet hjem. 

Jeg synes der var et eller andet over ejeren på annoncen, men det var ikke lige det der mødte mig i butikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...