Funtime 41 Skrevet 11. Juni, 2019 Hvor mange her benytter swingerklubber? hvordan er dresscoden på en alm aften for fyre? Nogen der kan svare på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 11. Juni, 2019 Funtime skrev, for 4 minutter siden: Hvor mange her benytter swingerklubber? hvordan er dresscoden på en alm aften for fyre? Nogen der kan svare på det? Tror du skal være mere konkret med hvilken swingerclub du vil besøge - men ellers står det som regel på deres hjemmeside - og du kan også bare ringe til dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funtime 41 Skrevet 11. Juni, 2019 Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden: Tror du skal være mere konkret med hvilken swingerclub du vil besøge - men ellers står det som regel på deres hjemmeside - og du kan også bare ringe til dem Tænkte på Tucan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 11. Juni, 2019 Funtime skrev, for 3 minutter siden: Tænkte på Tucan Hvor svært kan det være - men hvis du vil have deres entrepriser er du desværre nødt til at ringe til dem - jeg synes bare det er for dyrt og jeg gider ikke støve rundt en hel aften for måske at få lov til at kneppe fede koner i lokaler, hvor de trods den exorbiante entre ikke har råd til ordentlig belysning - i forhold til at køre til Tyskland, give lidt mere, men til gengæld få sexgaranti med lækre kvinder og gratis mad og drikke i en Saunaclub 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funtime 41 Skrevet 11. Juni, 2019 Jernsvinet skrev, for 24 minutter siden: Hvor svært kan det være - men hvis du vil have deres entrepriser er du desværre nødt til at ringe til dem - jeg synes bare det er for dyrt og jeg gider ikke støve rundt en hel aften for måske at få lov til at kneppe fede koner i lokaler, hvor de trods den exorbiante entre ikke har råd til ordentlig belysning - i forhold til at køre til Tyskland, give lidt mere, men til gengæld få sexgaranti med lækre kvinder og gratis mad og drikke i en Saunaclub Tak ja det kan du da have ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 11. Juni, 2019 Jernsvinet skrev, for 59 minutter siden: Hvor svært kan det være - men hvis du vil have deres entrepriser er du desværre nødt til at ringe til dem - jeg synes bare det er for dyrt og jeg gider ikke støve rundt en hel aften for måske at få lov til at kneppe fede koner i lokaler, hvor de trods den exorbiante entre ikke har råd til ordentlig belysning - i forhold til at køre til Tyskland, give lidt mere, men til gengæld få sexgaranti med lækre kvinder og gratis mad og drikke i en Saunaclub Hej Jernsvinet - det med Tyskland lyder interessant. Hvor plejer du at tage hen ? Er der et bestemt sted du kan anbefale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjyde81 1 Skrevet 11. Juni, 2019 Husk at på Tucan knalder damerne med dig frivilligt. Jeg synes det er fantastisk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 11. Juni, 2019 Thunder78 skrev, for 23 minutter siden: Hej Jernsvinet - det med Tyskland lyder interessant. Hvor plejer du at tage hen ? Er der et bestemt sted du kan anbefale ? Der er flere steder og koncepter - prøv at søge i Tysklandsforum - men besøg f.eks.: https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html Ca. kr. 750, -/€ 100,- for en hel dag med måske fornøjelsen af 5 damer - men jeg har ikke været der længe, så tør ikke sige noget om den aktuelle prispolitik eller udvalget af piger, som er noget af det nærmeste - men i Ruhr-distriktet er der flere muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg