Hop til indhold
Funtime

Swingerclub

Recommended Posts

Funtime skrev, for 4 minutter siden:

Hvor mange her benytter swingerklubber?

hvordan er dresscoden på en alm aften for fyre? Nogen der kan svare på det?

Tror du skal være mere konkret med hvilken swingerclub du vil besøge - men ellers står det som regel på deres hjemmeside - og du kan også bare ringe til dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Tror du skal være mere konkret med hvilken swingerclub du vil besøge - men ellers står det som regel på deres hjemmeside - og du kan også bare ringe til dem ;-)

Tænkte på Tucan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funtime skrev, for 3 minutter siden:

Tænkte på Tucan

Hvor svært kan det være - men hvis du vil have deres entrepriser er du desværre nødt til at ringe til dem - jeg synes bare det er for dyrt og jeg gider ikke støve rundt en hel aften for måske at få lov til at kneppe fede koner i lokaler, hvor de trods den exorbiante entre ikke har råd til ordentlig belysning - i forhold til at køre til Tyskland, give lidt mere, men til gengæld få sexgaranti med lækre kvinder og gratis mad og drikke i en Saunaclub ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 24 minutter siden:

Hvor svært kan det være - men hvis du vil have deres entrepriser er du desværre nødt til at ringe til dem - jeg synes bare det er for dyrt og jeg gider ikke støve rundt en hel aften for måske at få lov til at kneppe fede koner i lokaler, hvor de trods den exorbiante entre ikke har råd til ordentlig belysning - i forhold til at køre til Tyskland, give lidt mere, men til gengæld få sexgaranti med lækre kvinder og gratis mad og drikke i en Saunaclub ;-)

Tak ja det kan du da have ret i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 59 minutter siden:

Hej Jernsvinet - det med Tyskland lyder interessant. Hvor plejer du at tage hen ? Er der et bestemt sted du kan anbefale ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 23 minutter siden:

Hej Jernsvinet - det med Tyskland lyder interessant. Hvor plejer du at tage hen ? Er der et bestemt sted du kan anbefale ? 

Der er flere steder og koncepter - prøv at søge i Tysklandsforum - men besøg f.eks.:

https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html

Ca. kr. 750, -/€ 100,- for en hel dag med måske fornøjelsen af 5 damer - men jeg har ikke været der længe, så tør ikke sige noget om den aktuelle prispolitik eller udvalget af piger,

som er noget af det nærmeste - men i Ruhr-distriktet er der flere muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...