Hop til indhold

Underholdende annonce :-)

Featured Replies

Skrevet

Nok engang måtte jeg trække på smilebåndet. Der er flere ting i annoncen, der lyder lidt sjovt efter det formentlig har været igennem en oversætter eller to....

Men "Så tager du din pik af..." frembragte dog det største smil. Er jeg den eneste, der ikke bare kan tage den af? ;) :D

Udklip.JPG

Skrevet

Lyder spændende med lidt doktorleg, men da jeg ikke kan tage pikke af så bliver det nok ikke aktuelt for mit vedkommende.

Jeg studsede også lidt over hendes"bakkenbud muskler", hvor sidder de henne?

Skrevet

Google-translated eller ej, så lyder det da rimelig spændende. Har du et link til det?

Skrevet

jeg nyder især de klinkende kugler :P Super godt fund der

Skrevet

"Så tager du din pik af"...

Bringer på en eller anden måde salig Tom Lehrer i behagelig erindring (sorry, han er noget mere morbid end annoncetelsten).

Skrevet

Opdagede den anden dag følgende mail i spam-mappen:

279138890_mrkeligegrnnesteder.thumb.png.3a7d3ee2679e67760d9aefbb2d74b54e.png

Det er såmænd korrekt, på trods af mit lettere fremskredne alder har jeg "ikke prøvet alt i sex endnu" - men er ikke helt sikker på om jeg vil prøve "sex i guzu"

Hvorimod "grøn sex i køkken" dog lyder på den en eller den anden måde ret spændende :-)

Jo,jo google translate kan være ret underholdende ... :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.