Hop til indhold
volvodrengen

alternativer til n og n på oddervej

Recommended Posts

Hej alle søger efter gode alternativer til den service jeg mangler efter Nan og Off er stoppet på oddervej.

Søger en thaiklinik med unge piger omkring 25, som kan give dejlig erotisk oliemassage, ja nærmest tantra massage. Og så til de normale priser, handjob +200-300, fransk + 400-500, fuld pakke + 700 kr.

Søger ikke efter rigtig hård profesionel oliemassage, bare masser af olie og meget erotisk.

Håber på nogle alternativer overvejer hedemansgade i århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle søger efter gode alternativer til den service jeg mangler efter Nan og Off er stoppet på oddervej.

Søger en thaiklinik med unge piger omkring 25, som kan give dejlig erotisk oliemassage, ja nærmest tantra massage. Og så til de normale priser, handjob +200-300, fransk + 400-500, fuld pakke + 700 kr.

Søger ikke efter rigtig hård profesionel oliemassage, bare masser af olie og meget erotisk.

Håber på nogle alternativer overvejer hedemansgade i århus.

Prøv hedemannsgade der har jeg en del gode erfaringer fra. Og jeg tror at nan fra nn er der nu. Læs evt tråd fra hedemannsgade. :) good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pt er der mig bekendt ikke nogen steder i Århus hvor der gives en tantra agtig massage, afsluttende med sjov. Cecilie L er her af og til, men hun er jo dansk, og koster 2000+ for en god times tid.

Hedemannsgade er et godt sted. Der er unge piger, men igen blandingen af fantastisk massage og sjov tilbyder vist ingen af dem. Prøv at læs alle nye tråde om Hedmannsgade. Der er en lidt ældre, Is, som giver en god massage og er sød og varm. Hun er vel 35år.

Problemet med at finde den kvalitet du efterlyser er at pigerne flytter rundt, så man ved sgutte hvor de er hvornår! De eneste jeg har oplevet der var fast på et sted, og både gav god massage og sjov med englelyd kryds og slange, var Sinuan og Pi, men de er jo ikke i markedet mere.

Hvis jeg var dig, ville jeg få en fantastisk massage i Viby eller Løgten/Skødstrup tlf 5066 2519, og så få det sjove i Hedemannsgade.

Skulle du finde det du søger, så er du en guttermand i sterling sølv, hvis du fortæller om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...