Hop til indhold
Danielstamov

Stop nu med de falske billeder!!!!!

Recommended Posts

Det gør mig ondt at skulle læse alle de mænd som hopper på de falske billeder. Gang på gang læser jeg at billederne er fake men aligevel har de sex med dem når de ankommer på adressen.  Dvs at de falske billeder virker og de vinder og tjener penge på det.. Stop nu med det. Skriv på side så vi alle ved at billederne er  fake

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Hørt. Så vi kan få dem sendt hjem. Vi ved at drukne i dem. Bare under Nordjylland er der ca 100 i dag og 4, danske 

Redigeret af issen

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 31 minutter siden:

Hørt. Så vi kan få dem sendt hjem. Vi ved at drukne i dem. Bare under Nordjylland er der ca 100 i dag og 4, danske 

Gør ikke så meget at de er udenlandske. Det er mere mht de falske billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Jo men hvis man nu har gået i den lille skole hvor der Hva danske som det ene sprog så .

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 22 minutter siden:

Jo men hvis man nu har gået i den lille skole hvor der Hva danske som det ene sprog så .

Og det har du så ikke må jeg gå ud fra ?

Redigeret af JensChristian

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 2 timer siden:

Jamen tænk dog på den slitage de stakkels 4 danske kvinder vil blive udsat for, hvis de skal udfylde hullet i marked når vi sender de 100 udlandske piger hjem...

Så er underbemandingen i det danske sugehusvæsen jo ingen ting, altså sammenlignet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden:

sugehusvæsen

Fantastisk ord, også selv om det sikkert ikke var det du mente.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 40 minutter siden:

Jamen tænk dog på den slitage de stakkels 4 danske kvinder vil blive udsat for, hvis de skal udfylde hullet i marked når vi sender de 100 udlandske piger hjem...

Så er underbemandingen i det danske sugehusvæsen jo ingen ting, altså sammenlignet ;)

Det er vel ikke pigerne der skal fylde hullet.....:ph34r:

Og det der sugehus, hvor ligger det?B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 1 time siden:

Fantastisk ord, også selv om det sikkert ikke var det du mente.:lol:

Et heldigt udfald af pølse fingere og deaktiveret autocorrect ;) er i retrospekt glad for det skete :)

issen skrev, for 25 minutter siden:

Er vi ik uden for de falske billed som det hele drejer sig om nu 

Jo, men der er ikke så skide meget mere at sige om de falske billeder... jo det er irriterende, jo man burde gå, men det er der nogen der ikke gør... Det er vel egentligt det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det skiftede lige retning. Kan kun tilslutte mig, at jeg hader falske billeder, gælder dog også nogle danske pige billeder. Kom nu, sælg nu den ægte vare,for hvem gider komme igen efter man er blevet snydt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Kommer vel an på, hvordan pigen ser ud når du ankommer? Hvis hun tænder dig - hvorfor så gå igen? Og der er mindst lige så mange piger der måske nok har ægte billeder, men som været igennem så meget Photoshop at det kan være godt det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...