Hop til indhold

Hvem kender Lilliana i Hvidovre?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Lilliana ?

Hun holder vist til i HVB, Hvidovre Bolleopgang som jeg ikke har besøgt endnu men kun har læst om.

Hun ser ud til at være en dejlig tøs og at hun tungekysser, som jeg sætter stor pris på.

Der står i annoncen at hun er kommet tilbage så hun må have været her før, og der er derfor sikkert nogen af jer som har prøvet hende.

Jeg kan ikke finde nogen tidligere omtale af hende.

Skrevet
Kim Petersen skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der har besøgt Lilliana ?

Hun holder vist til i HVB, Hvidovre Bolleopgang som jeg ikke har besøgt endnu men kun har læst om.

Hun ser ud til at være en dejlig tøs og at hun tungekysser, som jeg sætter stor pris på.

Der står i annoncen at hun er kommet tilbage så hun må have været her før, og der er derfor sikkert nogen af jer som har prøvet hende.

Jeg kan ikke finde nogen tidligere omtale af hende.

jeg har besøgt hende, hun er lidt mere buttet en på billederne og holder ik hvad hun beskriver, havde aftalt 20 min til 400 , med tungekys, oral uden gummi og sex med , hun var meget sparsom med kys, samt puttede gummi på ved oral, stønner falsk, var ikke nogen særlig god oplevelse, har iøvrigt haft masser andre gode oplevelser på samme adresse med andre piger ..

Skrevet

Ja, den opgang er simpelthen som et skrabelod, du kan gå fra en nitte til den helt store gevinst...

Skrevet
BadGuy skrev, for 6 timer siden:

jeg har besøgt hende, hun er lidt mere buttet en på billederne og holder ik hvad hun beskriver, havde aftalt 20 min til 400 , med tungekys, oral uden gummi og sex med , hun var meget sparsom med kys, samt puttede gummi på ved oral, stønner falsk, var ikke nogen særlig god oplevelse, har iøvrigt haft masser andre gode oplevelser på samme adresse med andre piger ..

Mange tak for svaret Badguy. Hvis jeg besøger hende skal jeg nok skrive en anmeldelse bagefter ;)

Skrevet
WhatMayBe skrev, for 2 timer siden:

Ja, den opgang er simpelthen som et skrabelod, du kan gå fra en nitte til den helt store gevinst...

Måske køber jeg så et par skrabelodder hos Hvidovre Bolleopgang. Jeg har jo ikke været der endnu og man skal også høste sine egne erfaringer :) 

Sidst gav jeg 1.600 kr. for en godtnok sublim oplevelse i en time, men det er næsten også dobbelt op i forhold til bolleopgangen.

Skrevet
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Se denne anmeldelse af Lilliana

Jeg tror, det er den samme pige.  Hun ligner ret meget på pics. Den pige jeg besøgte var dog ikke 28, men nærmere 22-23 år. 

Miller's

Hej Miller

Når man klikker på linket i din artikel fra den 29. maj er det nu pludselig en mørkhåret pige ved navn Vanessa der popper op, i øvrigt i Søborg.

Jeg har lagt mærke til at pigerne på bollefabrikkerne ofte genbruger hinandens links, så linket pludselig henviser til en helt anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.