Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg lavede tidligere i dag en aftale med denne person da jeg var i nærområdet. 

Vi aftaler jeg kommer forbi til aftalt tid, men da tidspunktet kommer, og jeg er kørt fra Sjælland til Lolland, så stopper personen pludselig med at svare. 

Jeg prøvede egentlig at skrive inden jeg kørte, for at få en sikkerhed på aftalen. Men heller intet svar her. Tænkte hun var optaget, og kørte alligevel :)

Alt dette kan jo være fordi personen er optaget andetsteds. Problemet er bare, at på Snapchat, hvor kommunikationen foregår, der kan man se når modparten har læst beskeden, hvilket hun har, uden at svare. :( 

så mit råd til alle må desværre være at holde jeg fra hende. 

Nu må jeg desværre køre 1,5 time hjem igen uden forløsning :( 

https://annoncelight.dk/showad/276344

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
NysgerrigePeter skrev, 1 time siden:

Vi aftaler jeg kommer forbi til aftalt tid, men da tidspunktet kommer, og jeg er kørt fra Sjælland til Lolland, så stopper personen pludselig med at svare. 

Jeg prøvede egentlig at skrive inden jeg kørte, for at få en sikkerhed på aftalen. Men heller intet svar her. Tænkte hun var optaget, og kørte alligevel :)

Alt dette kan jo være fordi personen er optaget andetsteds. Problemet er bare, at på Snapchat, hvor kommunikationen foregår, der kan man se når modparten har læst beskeden, hvilket hun har, uden at svare. :( 

Du var i nærområdet, men havde alligevel 1,5 times transport?

Men under alle omstændigheder er det ikke okay, når hun pludselig stopper med at svare, når der er lavet aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 25 minutter siden:

Du var i nærområdet, men havde alligevel 1,5 times transport?

Han kunne jo være i nærområdet (i forhold til pigen) men 1,5 times kørsel hjemmefra :)

- men tænkte først selv det samme da jeg læste det første gang....

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 1 time siden:

Hun findes også på sugardaters.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

NysgerrigePeter skrev, 1 time siden:

Med samme historik? :) 

Ja hun har vist ry for at gå på omgang på lolland, og hendes priser er lige så forskellige som hendes humør, har en kammerat som betaler 400 for en time, mens jeg kunne gøre det for 2000 og det syntes hun var billigt da hun jo normalt skulle have 700 for et kvarter... mener da ikke at jeg er så meget grimmere end han er :P 

Så takkede nej tak... hun virkede nu heller ikke speciel empatisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja tror også hun læser med, for kort efter mit indlæg blev jeg blokkeret af hende på snap. 

Loggede ind med en gammel konto og fik tilføjet hende igen. Denne gang var tilbuddet 500 kr for ca. 20 min, fik alligevel aftalt en tid med hende. Kom til aftalte tid, gik ind og der lå hun blindfoldet og klar til mig, ret frækt sæt op ;)

Lagde pengene og vi gik igang.. ikke noget særligt vil jeg sige...

Udseende: 4/10 (Buttet pige med med ok gode bryster)

Pris: 8/10 

Sex: 2/10 (Stiv som et bræt og virkede bestemt ikke som en som nød det, helt klart mit indtryk af at hun kun gør det for pengene)

Hygiejne: 3/10 (Lugtede lidt af sperm, dårlig ånde og opgav at slikke hende da hun smagte uren :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, den 9.6.2019 at 21:51:

Jeg da meget ked af din oplevelse, jeg mindes desværre ikke en aftale. Men håber du finder en mere stabil pige fremadrettet, som er lige i nærheden af dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 9.6.2019 at 23:35:

Hun findes også på sugardaters.dk

Har skam slettet brugeren, så der støder du ikke på mig mere søde. God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, for 18 timer siden:

Ja tror også hun læser med, for kort efter mit indlæg blev jeg blokkeret af hende på snap. 

Loggede ind med en gammel konto og fik tilføjet hende igen. Denne gang var tilbuddet 500 kr for ca. 20 min, fik alligevel aftalt en tid med hende. Kom til aftalte tid, gik ind og der lå hun blindfoldet og klar til mig, ret frækt sæt op ;)

Sex: 2/10 (Stiv som et bræt og virkede bestemt ikke som en som nød det, helt klart mit indtryk af at hun kun gør det for pengene)

Hygiejne: 3/10 (Lugtede lidt af sperm, dårlig ånde og opgav at slikke hende da hun smagte uren :(

Ked af  oplevelsen, havde dog kun en kunde igår og dette var hans besked efter han var gået. Men det vel lettere at nedgøre andre, bare fordi man ikke får tingende som man ønsker dem.

Redigeret af Stabilizer
Ingen private oplysninger (fulde navn)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dressmann skrev, for 21 timer siden:

Også hun læser lidt med herinde.... for annoncen er allerede væk igen :) 
Så hun er klar over, at hun 'snyder' folk.

Dressmann

Snyder skam ikke folk, men syntes næsten du en dag skulle sætte dig ind i hvordan nogle mænd behandler os piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, for 14 timer siden:

Nåre ja du betalte faktisk 700 kr for 15 min som er en fast pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, den 10.6.2019 at 00:51:

Ja hun har vist ry for at gå på omgang på lolland, og hendes priser er lige så forskellige som hendes humør, har en kammerat som betaler 400 for en time, mens jeg kunne gøre det for 2000 og det syntes hun var billigt da hun jo normalt skulle have 700 for et kvarter... mener da ikke at jeg er så meget grimmere end han er :P 

Så takkede nej tak... hun virkede nu heller ikke speciel empatisk

Min pris er 15 min for 700 kr. Har dog lavet 2 undtagelser hvor de fik 10 min for 500 kr. da de ikke holdte længe. Men har dog aldrig snakket om 2000 kr. 

Men det da intersant med alle de oplysninger du har som jeg ikke engang selv  vidste, send endelig en besked hvis du har flere. Lyder som om du ved mere om mig end jeg selv gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, for 15 timer siden:

Udover det syntes jeg da du skal overveje om det her er noget for dig, kan se du har smidt nogle kommentar om nogen piger men ingen af dem er positive så måske skal du se indad om det enligt er dig der er problemet. God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de ting som jeg har beskrevet er skam rigtige nok, at du så ikke lige har styr på dine aftaler, dine kunder og dine priser må jo være op til dig..:) og direkte at udlevere en sms korrespondance med en kunde, på denne side er fandme ikke i orden, det må sige ALT om dig... Godt at admin. Hurtigt fik slettet den igen.... 

Ja mine anmeldelser er ikke positive, men det er der en grund til, andre skal advares når der er en pige som enten snyder folk, eller slet ikke lever op til de forventninger, som hun selv lover... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungpige98 skrev, for 22 timer siden:

Nåre ja du betalte faktisk 700 kr for 15 min som er en fast pris.

Tidligere skrev du at jeg slet ikke havde besøgt dig?? :roll: kan du bestemme dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, for 4 minutter siden:

Alle de ting som jeg har beskrevet er skam rigtige nok, at du så ikke lige har styr på dine aftaler, dine kunder og dine priser må jo være op til dig..:) og direkte at udlevere en sms korrespondance med en kunde, på denne side er fandme ikke i orden, det må sige ALT om dig... Godt at admin. Hurtigt fik slettet den igen.... 

Ja mine anmeldelser er ikke positive, men det er der en grund til, andre skal advares når der er en pige som enten snyder folk, eller slet ikke lever op til de forventninger, som hun selv lover... 

Nu bliver nødt til at høre har du besøgt mig i mandags? Fordi havde 1 kunde der han fik 15 min for 700 kr. 

Udover det så ja måske det forkert at ligge et billed op af vores samtale, men hvis du mener du besøgte mig i mandags så det vores samtale. For var den eneste kunde jeg havde. Udover det så syntes jeg det helt okay fordi det måske et bevis på din anmeldelse her ikke stemmer overens med den besked jeg fik efter kunden mandags. Men du må tydeligt havde meget imod mig, længe siden det betyder så meget for dig at udstille mig. Er dog så ked af du ikke sagde at det åbenbart var så dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungpige98 skrev, for 52 minutter siden:

Nu bliver nødt til at høre har du besøgt mig i mandags? Fordi havde 1 kunde der han fik 15 min for 700 kr. 

Udover det så ja måske det forkert at ligge et billed op af vores samtale, men hvis du mener du besøgte mig i mandags så det vores samtale. For var den eneste kunde jeg havde. Udover det så syntes jeg det helt okay fordi det måske et bevis på din anmeldelse her ikke stemmer overens med den besked jeg fik efter kunden mandags. Men du må tydeligt havde meget imod mig, længe siden det betyder så meget for dig at udstille mig. Er dog så ked af du ikke sagde at det åbenbart var så dårligt.

Tror vi stopper her, du er helt umulig at trænge ind til, syntes at det her siger alt om dig.. 

Men held og lykke fremover :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BatAnd skrev, den 12/6/2019 at 12:50:

Tror vi stopper her, du er helt umulig at trænge ind til, syntes at det her siger alt om dig.. 

Men held og lykke fremover :)

:lol::D man kan jo håbe på at en eller anden stikker en stor fed pik i munden på hende så vi slipper for alt det jabberi:lol:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...