Hop til indhold
Normann1001

Caroline, Skibhuspigerne

Recommended Posts

Har længe haft kig på Caroline hos skibhuspigerne, men har hele tiden fundet andre piger mere interessante. Men da jeg i denne uge ikke har så mange valgmuligheder valgte jeg så at besøge Caroline.

Caroline er først og fremmest en sød pige, naturlig i sin optræden og en ægte drøm om naboens datter. Ung, sprød og super fræk.

Vi aftalte en halv time til den sædvanlige pris hos skibhuspigerne 1100 spir.

Da Caroline havde været ude med pengene kom hun tilbage meget let påklædt.

Hendes krop var ikke bare ung at se på men også at røre. Faste naturlige bryster og en fantastisk røv.

Efter at have haft de indledende kæleøvelser på gulvet placerede hun mig på sengen og kælede videre med krop, hænder og tunge, og pirrede tilpas til at jeg blev fuldstændig tændt på ingen tid.

Herefter gav hun gummi på toppen af pikken og brugte læberne til at få kondomet helt på.

Hun har et fantastisk sug, og efter et par minutter blev jeg nødt til at bede hende om at sætte sig på pikken så hun kunne ride på den, og jeg må side at hun er en rigtig Cowgirl af den vilde slags.

Efter et godt ridt, vedte jeg hende om og tog hende i missionærstil mens jeg holdt øje med pikken der røg ind og ud, caroline begyndte at kigge med og jeg fornemmede at det tændte hende for vildt. Hun begyndte i hvertfald at stønne på en anden måde og jeg fornemmede at hun var tæt på at komme.

Så smed jeg hende op på alle fire og kneppede hende hårdt bagfra, et fantastisk syn i spejlet på væggen. Og her kom så et trick som vidnede om at hun ikke var nabens uskyldige datter.

Hun krydsede simpelthen sinde ben mens jeg knoklede løs, og på den måde fik hun skabt noget ekstraordinær nydelse som gjorde mig helt vild, og jeg kom efter få minutter.

Caroline får 10 stjerner af 6 mulige. Fantastisk ung smuk pige, som virker som en pige man kunne have truffet i byen i stedet for på bordel.

Eneste forskel er at hun ikke kysser. Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...