Hop til indhold
Ninjainparis

Michelle.dk i Aalborg

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Ja, men dog kun til en perfekt omgang fransk til mig for 2-3 måneder siden. 

Ægte billeder og hun er rigtig sød, flot og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 49 minutter siden:

Ja, men dog kun til en perfekt omgang fransk til mig for 2-3 måneder siden. 

Ægte billeder og hun er rigtig sød, flot og fræk.

Cool :) Der står jo ikke så meget på hendes annonce. Hvad kom du af med og hvad kan du afsløre hvor i Aalborg hun ca. holder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ninjainparis skrev, for 1 time siden:

Cool :) Der står jo ikke så meget på hendes annonce. Hvad kom du af med og hvad kan du afsløre hvor i Aalborg hun ca. holder til?

Jeg tror efter billederne og tidligere beskrivelser at dømme at hun holder til ved Møllegade Aalborg C .. (mølle plads)

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror efter billederne og tidligere beskrivelser at dømme at hun holder til ved Møllegade Aalborg C .. (mølle plads)

Tak! Jeg har forsøgt at finde hende, men synes sgu ikke der er ret meget om hende ift anmeldelser. Så hvis der er flere der ved noget, må de gerne byde ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Yes - Møllegade. 

Hun kørte med 600 for 15 min og 900 for 30 min, tror jeg nok. 

Havde så bare lyst til et blow med god tid og forkælelse og det løste hun til et 12 tal. 

Hun er nem at snakke med, og har ofte haft lyst til at se hende igen til noget mere. Måske det sker under hendes besøg denne gang. 

 

 

 

 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
marcellino skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror efter billederne og tidligere beskrivelser at dømme at hun holder til ved Møllegade Aalborg C .. (mølle plads)

Ja, og det er et kvalitetsstempel i sig selv. 

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på dette sted. Altid piger af høj kvalitet og ægte billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er okay har prøvet hende i Frederikshavn godt blowjob og god sex. Hun leverer en god service og værd at besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 2 timer siden:

Ja, og det er et kvalitetsstempel i sig selv. 

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på dette sted. Altid piger af høj kvalitet og ægte billeder.

Nogen idé om hvem som ellers holder til der af aktiver piger udover Michelle og Sweet Sophie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Michelle, og kan bekræfte at hun er en rigtig dejlig dame, som det helt afgjort er værd at bruge tid og penge på. Jeg har flere gange besøgt kvinder på den samme adresse, og det har altid været vesteuropæiske kvinder, som har været indstillet på at drive deres forretning på en ordentlig måde uden falske billeder osv - osv, og der er altid blevet ydet en fornuftig service. Priserne har aldrig været i den lave ende, men det er nu engang sådan at kvalitet koster, så set på den måde er priserne helt OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Jeg har flere gange besøgt kvinder på den samme adresse, og det har altid været vesteuropæiske kvinder, som har været indstillet på at drive deres forretning på en ordentlig måde uden falske billeder osv - osv, og der er altid blevet ydet en fornuftig service. Priserne har aldrig været i den lave ende, men det er nu engang sådan at kvalitet koster, så set på den måde er priserne helt OK.”

 

ha ha - det er nu ikk helt rigtigt  -  den skønne Rita som nu er i Bording og Nicole (som er stoppet ) var begge fra Lithaun uden det dig betød det mindste (tvært imod) 

mig priserne var overhovedet ikke høje .... så fu har nok været ujheldig 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 14 timer siden:

Ja, og det er et kvalitetsstempel i sig selv. 

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på dette sted. Altid piger af høj kvalitet og ægte billeder. 

Enig, det kunne være rart hvis det var lidt nemmere at finde hvilken piger som arbejder der

Del dette indlæg


Link til indlæg

@freeman Helt enig. Møllegade er kendt for gode piger, ægte billeder og fornuftige priser. Kunne være fedt, hvis de lavede et fællesskab hvor man kunne se, at det var piger fra den adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
kingdane68 skrev, for 9 minutter siden:

@freeman Helt enig. Møllegade er kendt for gode piger, ægte billeder og fornuftige priser. Kunne være fedt, hvis de lavede et fællesskab hvor man kunne se, at det var piger fra den adresse.

Eneste hint i annoncerne, er det ovalformede spejl de bruger på billederne. Du kan bl.a. se det på Michelle’s annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 14 minutter siden:

Eneste hint i annoncerne, er det ovalformede spejl de bruger på billederne. Du kan bl.a. se det på Michelle’s annonce. 

Det er sgu da rigtigt :) Kan se at SweetSophie har det samme spejl, og hun holder også til i Møllegade :) - så er der da lidt at gå efter......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...