Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efter at have kigget på mayas annonce måske 200 gange det sidste år besluttet mig for at besøge hende. Jeg har været på stedet før da Brenda havde til huse der, og jeg må sige stedet er lavet meget om siden da. Kun til det positive. Nyt tapet på væggene og rent og pænt. 

Jeg mødte maya i hovededøren med et håndklæde viklet om sig, hun var meget smile de og glad, hun lignede præcis det jeg har set på billederne, absolut ingen fake billeder. Da jeg kom ind blev jeg spurgt om jeg havde ringet om et blow i 15 minutter eller om jeg havde skrevet og spurgt til sex i 30 minutter (jeg havde valgt sidstnævnte) 

sexen fejlede intet, men jeg mistede lidt lysten da hun kom tæt under forspillet og kunne lugte en svag lugt af hvidløg og tidligere kunder. Jeg fik det dog gennemført på trods af lugten. 

Jeg sad desværre bare med følelsen bagefter at jeg mødte en pige som fremstod som ‘ren og pæn’ men som ikke havde fået sidste fyr vasket af sig. Måske er jeg sippet men jeg havde set frem til dette møde i over et år og alligevel følte jeg mig lidt trist da jeg kørte derfra.

tænker bestemt det var en engangs overseelse og at jeg bestemt besøger hende igen, hun er hammer sød og kroppen fejler ikke noget (efter min smag) 

andre der har haft samme oplevelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ted123 skrev, for 22 minutter siden:

.... at jeg mødte en pige som fremstod som ‘ren og pæn’ men som ikke havde fået sidste fyr vasket af sig....

Hvordan mener du? Lugten af barbersprit eller hans sved eller hvordan?

Men tak for at dele med os andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ted123 skrev, for 1 time siden:

Jeg har efter at have kigget på mayas annonce måske 200 gange det sidste år besluttet mig for at besøge hende. Jeg har været på stedet før da Brenda havde til huse der, og jeg må sige stedet er lavet meget om siden da. Kun til det positive. Nyt tapet på væggene og rent og pænt. 

Jeg mødte maya i hovededøren med et håndklæde viklet om sig, hun var meget smile de og glad, hun lignede præcis det jeg har set på billederne, absolut ingen fake billeder. Da jeg kom ind blev jeg spurgt om jeg havde ringet om et blow i 15 minutter eller om jeg havde skrevet og spurgt til sex i 30 minutter (jeg havde valgt sidstnævnte) 

sexen fejlede intet, men jeg mistede lidt lysten da hun kom tæt under forspillet og kunne lugte en svag lugt af hvidløg og tidligere kunder. Jeg fik det dog gennemført på trods af lugten. 

Jeg sad desværre bare med følelsen bagefter at jeg mødte en pige som fremstod som ‘ren og pæn’ men som ikke havde fået sidste fyr vasket af sig. Måske er jeg sippet men jeg havde set frem til dette møde i over et år og alligevel følte jeg mig lidt trist da jeg kørte derfra.

tænker bestemt det var en engangs overseelse og at jeg bestemt besøger hende igen, hun er hammer sød og kroppen fejler ikke noget (efter min smag) 

andre der har haft samme oplevelse? 

Er hun ikke rimlig stor, med deller .jeg syndtes ikke hun ser særlig sexet ud på de billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ligesom dig kigget på hendes profil utallige gange det sidste års tid.

Fedt med en anmeldelse af hende, og stedet. jeg har flere gange overvejet at besøge hende, men når de ikke har priser på deres annoncer, plejer det at være et en forhandling på stedet, og den situation brydes jeg mig ikke om.

Mvh Viborgfyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg har besøgt hende for nogle måneder siden. Maja er fra Polen og en utrolig dejlig Milf,syntes jeg. Vi aftalte pris i telefonen,1000 for 30 min med det hele, ikke anal men super fransk. Hun er ikke fed,men skide dejlig med gode former,og en lille fræk dusk. Meget indlevende og liderlig. Hun kom mens hun red på min pik,og afsluttede med sut og slug. Kommer gerne igen,og hun duftede dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejsa.
Jeg vil gerne udtrykke min mening omkring den sidste anmeldelse om mig skrevet af “Ted123” omkring besøget hos mig.
 
Selvfølgelig har du ret til at udtrykke din mening om mig og om stedet.
Jeg er meget ked af, at du har følt dig dårlig tilpas i mit selskab.
Det er meget beklageligt for mig.
 
Jeg vil også gerne understrege, at jeg er en renlig kvinde, og at jeg går meget op i min hygiejne og om at holde stedet rent.
 
Jeg tænker at du måske lidt har fejlvurderet situationen. Fordi, som jeg også tidligere har sagt, så går jeg meget op i min hygiejne.
Dem der er interesserede, inviterer jeg gerne til at opleve, at jeg faktisk er en renlig kvinde.
 
Ønsker jer en god weekend.
Hilsen, Maja
Redigeret af DAUGBJERGPIGERNE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejsa.
Jeg vil gerne udtrykke min mening omkring den sidste anmeldelse om mig skrevet af “Ted123” omkring besøget hos mig.
 
Selvfølgelig har du ret til at udtrykke din mening om mig og om stedet.
Jeg er meget ked af, at du har følt dig dårlig tilpas i mit selskab.
Det er meget beklageligt for mig.
 
Jeg vil også gerne understrege, at jeg er en renlig kvinde, og at jeg går meget op i min hygiejne og om at holde stedet rent.
 
Jeg tænker at du måske lidt har fejlvurderet situationen. Fordi, som jeg også tidligere har sagt, så går jeg meget op i min hygiejne.
Dem der er interesserede, inviterer jeg gerne til at opleve, at jeg faktisk er en renlig kvinde.
 
Ønsker jer en god weekend.
Hilsen, Maja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Maja et par gange, senest for 4-5 måneder siden. Min oplevelse var en kvinde som går meget op i hygiejne. Der har ikke været antydningen af forkert duft fra hende, hverken fra armhuler eller andre mere eksotiske steder. Hun er faktisk temmelig dejlig! Perfekt milf :P Jeg besøger hende gerne igen, hvis lysten skulle komme over mig :rolleyes: Jeg fik 30min begge gange, med full service som hun kalder det. Betalte liste prisen som ligger på samme niveau som andre steder i området. Der blev ikke kigget på uret nogen af gangene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...