YARRAK 2 Skrevet 9. Juni, 2019 Hej Jeg leder efter piger der er mellem 145-150 cm. Hvem kan i anbefale? Kom med gode oplevelser gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 9. Juni, 2019 YARRAK skrev, for 33 minutter siden: Hej Jeg leder efter piger der er mellem 145-150 cm. Hvem kan i anbefale? Kom med gode oplevelser gutter Nabokonen er ca den højde.... når hun ligger på ryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 9. Juni, 2019 Tja, grænsen for dværgevækst går ved 147 cm, så der er nok ikke det store udbud - med mindre du melder dig ind i Dværgeforeningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69er 207 Skrevet 9. Juni, 2019 haha... seriøse svar hva ....du skal vist bare gå thai-vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 9. Juni, 2019 YARRAK skrev, for 5 timer siden: Hej Jeg leder efter piger der er mellem 145-150 cm. Hvem kan i anbefale? Kom med gode oplevelser gutter kender da en her fra området ( Esbjerg/Varde), men kommer jo meget an på om du er ligeglad med hvor i landet det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 10. Juni, 2019 youngatheart skrev, for 9 timer siden: kender da en her fra området ( Esbjerg/Varde), men kommer jo meget an på om du er ligeglad med hvor i landet det er Hvem er det - for det kunne også have min interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 10. Juni, 2019 mallen skrev, for 11 minutter siden: Hvem er det - for det kunne også have min interesse Må være Sofia i Kvong - hun er dælme ikke stor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. Juni, 2019 Lange skrev, for 26 minutter siden: Må være Sofia i Kvong - hun er dælme ikke stor Lige præsis og hun har haft annonce på de sidste par dage. Har ofte besøgt hende og hun er skide sød og bare mega petite. Mindre end hendes billeder faktisk viser. Kan godt anbefale hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 10. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 17 timer siden: Tja, grænsen for dværgevækst går ved 147 cm, så der er nok ikke det store udbud - med mindre du melder dig ind i Dværgeforeningen. For mænd.. :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 11. Juni, 2019 youngatheart skrev, den 10/6/2019 at 12:27: Lige præsis og hun har haft annonce på de sidste par dage. Har ofte besøgt hende og hun er skide sød og bare mega petite. Mindre end hendes billeder faktisk viser. Kan godt anbefale hende Ser ud til at have en lækker krop - har hun også et kønt ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 12. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 4 timer siden: Ser ud til at have en lækker krop - har hun også et kønt ansigt? Ja det er jo som man ser på det, men jeg synes hun har et kønt og sødt ansigt også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg