Hop til indhold

Recommended Posts

Skrev med hende i sidste weekend men var ikke i nærheden. Nu fik jeg muligheden og hendes svar på SMS havde pirret mig nok til at lave en aftale i dag. Det er Chloe på billederne blot er hun mørkhåret nu. Flot krop, faste bryster og dejlig bagdel. Hun skrev til mig hun elsker sex, det blev jeg overbevist om på bedste måde. Havde bestilt 30 min, hvor hun lovede blow uden gummi og alle positioner. Det levede hun 120% op til. Midt i blow legede hun lige med sig selv og lod mig hjælpe. Så en missionær og sluttede i doggy. Hun kan sit kram så var færdig efter 20 min. Sluttede med massage 19.45. Da jeg blev lukket ind var kl. 19.15, så modtagelse, afregning og et hurtigt bad er incl i sex-tiden. Chloe er humørfyldt, nem at snakke med (god humor) og elsker sex, afgjort men hun er også forretningskvinde. Men jeg fik hvad jeg betalte for og det var godt. Hun rejser i næste weekend til Brande, hvor hun tidligere har været, siger hun. https://annoncelight.dk/showad/276424

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skærum er en lille by på landet. Huset ligger i udkanten af byen. Huset er et håndværkertilbud men dog er selve bollerummet ok. Parkering bag huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...