Hop til indhold
Bogensepillen

ADVARSEL Charlotte stor skuffelse - Odense

Recommended Posts

Jeg er lige kommer hjem fra Charlotte. Det var en stor skuffelse. For det første så er det lang tid siden hun var 24 år, jeg ved godt at man skal lægge lidt til, men hun er nærmere 38-40 år. Billerne var måske ægte en gang men de er ikke retvisende dags dato. 

For det andet så er hun kedelig og udbrændt, hun har en dårlig attitude og det er tydligt at hun hader dette job, jeg tror at hun af den ende eller anden grund er tvunget til det, der er ikke en snert af lyst involveret i det.

For det tredje, så er hendes fisse slap, i kombination med at hun bruger 1 liter glidekrem så kan man over hoved ikke mærke noget som helst. 

Dette var til dato min værste oplevelse - hold jer væk! 

https://annoncelight.dk/showad/276553

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan man jo ikke bruge den anmeldelse til noget, som hun selv linker til. Den er nemlig så god så jeg havde overvejet et besøg. Det er ikke en gang en ny bruger som har skrevet den, så troede faktisk på den

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan jo forekomme både falske positive og falske negative anmeldelser, så spørgsmålet er hvem man tror mest på. Den der har skrevet den negative er tilfældigvis en helt ny bruger. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
Mr1time skrev, for 21 timer siden:

Så kan man jo ikke bruge den anmeldelse til noget, som hun selv linker til. Den er nemlig så god så jeg havde overvejet et besøg. Det er ikke en gang en ny bruger som har skrevet den, så troede faktisk på den

 

forklaringen er her
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Så altså tommelen op til Bogensepillens anmeldelse. Og velkommen til ham... :)

At den positive anmeldelse var falsk beviser ikke nødvendigvis at den negative er sand. Dermed ikke sagt at den er falsk. Men jeg har nu ikke lyst til at forsøge mig for at få afklaret det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Men jeg har nu ikke lyst til at forsøge mig for at få afklaret det. 

Nej, hun er nu heller ikke en jeg kunne finde på at besøge. Gode anmeldelser eller ej. Bare på ingen måde min type. Vælger nu at tro på Bogense indtil andet er bevist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Annoncelight også er begyndt at advare om falske billeder. Det passer jo ret godt med Bogense's anmeldelse.
Jeg havde planlagt at give hende et besøg, men tror jeg finder en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...