Hop til indhold
Brandsprøjten

Mercedes Magic. Pussy Galores. FED oplevelse.

Recommended Posts

http://www.pussygalores.dk/

Købte ½ time med Mercedes Magic. Det var super fra første til sidste sekund. Kemien var der bare fra første bank på døren og den blev ikke dårligere som tingene skred frem. Mercedes er ikke længere 21 år – men er du gal hvor hun holder sig flot. En drømmekrop. Smukt ansigt – dejligt smil – imødekommende og indlevende. What is not to like?  Fik varmet hende godt op med min tunge i hendes mis og hun blev virkeligt våd – rigtig våd. Ikke noget skuespil her. Safterne flød så jeg aldrig har prøvet noget lignende. Hun tog helt ubesværet min store stive pik HELT ned til roden. SÅDAN. Masser af varme tungekys. Det danske var også meget hedt og indlevende. Hun er en rigtig stønner – men på den fede måde – ikke på den påtagede måde.  Helt klart en fed oplevelse. Det er i det hele taget mit indtryk at Pussygalores har rigtig mange dejlige piger.  Nej – det er ikke gratis – men kvalitet koster.

Noget der yderligere tændte mig er den med at hun har været med i adskillige gang-bangs. Senest på Pussy Galores her i maj. Hun er lige præcis den type pige der deltager fordi hun tænder på det. Jeg må indrømme at tanken om at være med i et eventuelt kommende arrangement er meget fristende – selv om det er mange penge for at deltage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, for 54 minutter siden:

Hej

Er deepthroat inkl, når man tager en 1/2 time?

Mvh

ØHH - det ved jeg faktisk ikke. Spurge ikke ind til det. Det er vel ofte den med kemien det kan handle om. Hvis man tænder på hinanden er der ofte en "bedre service" end hvad man faktisk kan forvente til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...