Hop til indhold
22 cm and thick

Anna hot thai girl in Odense - Virkelig lækker tøs...

Recommended Posts

Hej folkens

Var en smule øm i det efterhånden ældre kadaver, så hvad andet end det kunne være en rigtig god undskyldning til at tage på lidt pigesjov -altså for massagens skyld. :P
Ringede til Stella men øv - ingen reaktion, men hun har nok travlt. Prøvede et par andre også men ingen svar. Næste i rækken var så Anna fra "teamet" Meena og Anna. Aftalte tidspunkt og fik adressen. Åhhh nej tænkte jeg da jeg så hvor det er. Har været der før og det var ikke nogen større succes. Men - gav hende en chance og tog af sted. Og godt for det.
Vel ankommet blev jeg lukket ind af den virkeligt smukke Anna. I min optik er hun nok en af de kønneste Thai piger jeg har set, men det er selvfølgelig også et spørgsmål om smag. Og da hun samtidig virkede rigtig sød kunne det vel ikke gå helt galt. :-) Men jo - selvfølgelig kan alt da gå galt, også hos smukke thai piger. Men dem der læser videre vil erfare at det gjorde det da heldigvis ikke.
Videre i teksten! Fik betalt og smidt kludene og lagde mig på sengen. Ja, det er en seng og desværre ikke en massagebriks hvilket jo ellers er at foretrække til ordentlig massage. Men for dem hvor det er sex der er det primære er sengen jo nok at foretrække.
Anna begyndte at massere hvilket var helt fint og hun tog godt ved og sparede ikke på olien. Da hele "bagsiden" af kroppen var æltet godt igennem kom turen til forsiden. Først lidt på lårene og brystkassen hvorefter turen kom til pikken der i modsætning til resten af kroppen blev stiv ved behandlingen. Fik hende overtalt til at smide tøjet så jeg kunne kigge og pille lidt mens hun ordnede det der nu skulle ordnes. Ahhh "desværre" var brysternes størrelse selvfølgelig hjulpet godt på vej, men det er vel snart mere reglen end undtagelsen hos Thai piger? Kunne de da ikke bare acceptere at de ser ud som de gør fra naturens side? Nej, kan de nok ikke men synes bare det er synd at ændre på deres små smukke og rigtigt fine kroppe. 
Efter ca 15 min håndarbejde måtte jeg overgive mig og lade den komme i et ordentligt sprøjt. Lige hvad jeg trængte til... Fik fjernet spermen og snart blev "den" lige så afslappet som resten af kroppen.
Alt i alt en rigtig god oplevelse og sød og fin betjening af den rigtigt smukke Anna. Hun startede med at være rimelig snaksalig og hendes engelske er absolut godkendt. Synes bare ikke jeg havde den vilde lyst til smalltalk, så det døde lidt ud. ;) Hendes alder på 22 skal nok passe og billederne er nok også af hende - tror jeg.
Kommer jeg igen? Ja, det er da ikke utænkeligt men må indrømme at når det kommer til thai-massage og efterfølgende "sjov" er Stella absolut min foretrukne. Og det er uden på nogen måde at nedgøre Anne eller andre jeg har prøvet. Er bare så meget mere vild med Stella. :-P 

Skal I lige have et link også? https://annoncelight.dk/showad/275529

Hav en god pinse og få jer noget:
FISSE!

Som altid sidst men på ingen måde mindst - vær nu rigtig sød ved pigerne. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lyder absolut interessant. Må man spørge om prisen for massage og den afslutning? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 minutter siden:

Ja det må du gerne. Gav 600 for massage og wanker.

Hun skulle efter sigende ha' lidt til gården også......Er det rigtigt? Oplysningen er tilbage fra da hun var i Fredericia under navnet Apple.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er på alle måder skruet rigtigt godt sammen og hendes røv er ingen undtagelse. Ikke så meget jeg så den da det jo var massage, men den var lille, fin og god at kigge på. ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Anna i lørdags, havde kun tid til 30 min med fp. Det var spild af penge, først spurgte jeg om hun tungekyssede, nej kun tantekys, lagde mig på maven og blev masseret , nærmere nusset på ryggen med masser af olie, og ingen pirring overhovedet. Efter 15 min spurgte jeg om hun ikke kunne tá tøjet af, vrissede hun nej, undskyld jeg spurgte sagde jeg. Efter 20 min blev jeg vendt om, hun smed tøjet, og gav et øko blow desværre var stemningen ødelagt, lillemand ville ingenting, spurgte om jeg måtte slikke hende, men det måtte jeg heller ikke, så jeg ville hellere ha massage på ryggen resten af tiden.

spild af 800kr, og kommer der aldrig igen, så hellere køre til Ten i Vejle, der er aldrig problemer med rejsningen

Vh Smeden

Redigeret af Smeden1968

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...