Hop til indhold
Guest den ung mand

første gang

Recommended Posts

Guest den ung mand

hej jeg er en 21 årig mand, som ikke har været sammen med en pige/dame i nu 

og kan bare mærke at det skal være nu

jeg tænker det skal være GFE. også skal hun være yngre end mig

har i nogen forslag

Del dette indlæg

Link til indlæg
den ung mand skrev, for 20 minutter siden:

hej jeg er en 21 årig mand, som ikke har været sammen med en pige/dame i nu 

og kan bare mærke at det skal være nu

jeg tænker det skal være GFE. også skal hun være yngre end mig

har i nogen forslag

Jeg vil foreslå, at du møder en mere moden og erfaring, så din første gang kan blive så god som mulig.

Kig dig omkring og kontakt nogle, så du bliver sikker på, at du vil blive vel modtaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

vælg en dansk pige, meget lettere når man forstår hinanden 100 % .

også ville jeg vælge en privat/diskret pige- hvor tiden er mere løs, end klinik hvor der bankes på dør når festen nærmer sig afslutning.

god tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Gode råd, meen har du overvejet at gøre som mange andre, at score en kæreste, købesex er en illusion, især GFE, ud i livet unge mand og find en yngre lady og i kan forkæle hinanden med sex, hvis ikke så følg de råd her om et PD som betyder privat og diskret, og vælg en dansk GP, eventuelt kan du orientere dig i sugarbabe konceptet, men det kræver en del kapital..

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du risikerer at gøre dine forventninger til sex en bjørnetjeneste ved at gå til luder første gang. Det er noget helt andet, når du har sex med en der ikke har lyst til dig i udgangspunktet og som måske også præger dine forventninger til hvor lækker en sexpartner skal være.

Hvis du alligevel gør det, så vælg en moden, dansk GP, som forstår din situation. Derved spænder du nok mindst muligt ben for dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest den ung mand
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Hvis du allerede har bestemt dig for et GP-besøg, og hvis du kun vil være sammen med en yngre kvinde, så vil jeg foreslå enten:

Katrynaaa

eller 

Anastasia

De vil begge behandle dig som en drøm. Men jeg ved dog ikke, om Katrynaaa tager imod så unge mænd?

Miller's

den GP jeg har overvejet mest er Matylda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123

Jeg kan tilslutte mig rådet om en dansk gp. Det gør mange ting nemmere, at man ikke skal kommunikere med én, der taler et halvdårligt engelsk.

Og så tror jeg, at en lidt mere moden pige vil kunne give dig en bedre oplevelse. Der findes helt sikkert flere her på eg, der både kan og vil hjælpe dig. 

Jeg vil ikke fremhæve nogen, men hvis de læser med, kan det jo være, at du modtager et pb men et tilbud.

Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke og god fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg vil også anbefale en mere moden dansk kvinde, hvor følgende har fået positive anbefalinger med:

-Damernefordig.com, hvor June og Sara er gode valg. ( Egen erfaring )

-Hvidovrepigerne.dk 

Mh. 

Klodshans

Del dette indlæg

Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil også anbefale en mere moden dansk kvinde, hvor følgende har fået positive anbefalinger med:

-Damernefordig.com, hvor June og Sara er gode valg. ( Egen erfaring )

-Hvidovrepigerne.dk 

Mh. 

Klodshans

Trine Tease!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Trine Tease!

Helt helt helt enig Trine Tease er et klogt og super godt valg, lækker og rigtig sød, og god til at “læse kunden” og nem at kommunikere klogt med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Et andet bud er Jennifer hos CSC men måske konceptet, hvor der kan være risiko for flere kunder i bassinet ved saunaen kan måske holde den unge mand væk...anyway nu har ham fået gode råd og resten er efter min opfattelse hans banehalvdel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 timer siden:

Trine Tease!

Helt enig. Som en ældre rotte er mit bedste råd til dig ( bare for at gentage brødrene herinde). LAD VÆRE med at lade din første oplevelse være med en yngre model.

Det vil helt klart ikke give dig det du har brug for ( tror jeg ). En moden, sød, dansk GP er helt klart det jeg vil anbefale til første gang.  Med "moden" mener jeg ikke ældre, men en der har styr på det og ved, hvad det drejer sig om.

Så kan du bagefter give dig i kast med de yngre.

@Trinetease er sød, venlig og vil tage sig godt af dig. Specielt hvis du lige informerer hende om din situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

Helt enig. Som en ældre rotte er mit bedste råd til dig ( bare for at gentage brødrene herinde). LAD VÆRE med at lade din første oplevelse være med en yngre model.

Det vil helt klart ikke give dig det du har brug for ( tror jeg ). En moden, sød, dansk GP er helt klart det jeg vil anbefale til første gang.  Med "moden" mener jeg ikke ældre, men en der har styr på det og ved, hvad det drejer sig om.

Så kan du bagefter give dig i kast med de yngre.

@Trinetease er sød, venlig og vil tage sig godt af dig. Specielt hvis du lige informerer hende om din situation. 

Der er jo en grund til, at du har besluttet dig for, at din første gang skal være med en GP. Du har sikkert ligesom jeg i din alder problemer med generthed eller noget lignende. Det har sikkert gjort det svært at få nærkontakt med pigerne. Min første gang var en veninde, der forførte mig, da hun var gift, blev det aldrig tilberede, men det var der, der blev slået hul på det, så jeg begyndte at få mig et sexliv og et halvt år efter fik jeg en kæreste og blev senere gift med hende. 

Jeg tror, at din generthed vil være langt mindre med en moden kvinde, der lige ved, hvordan det skal foregå, end med en ung og dermed mere uerfaren pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...