Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ny i denne “verden”, og er den lidt forsigtige type, så ikke helt klar til at springe ud i at mødes med en gp endnu.

Jeg har været så heldig, at komme i kontakt med en super sød og dejlig ung pige, som er til deling af frække beskeder, billeder og videoer lavet direkte til mig.

Hun er drønfræk, nem at snakke med og frisk på at lave billeder og videoer efter mine ønsker, så vil helt sikkert anbefale hende til alle, der ligesom mig lige har brug for en god gang fræk chat og kontakt før man evt mødes irl 

Jeg fandt hende på Snapchat, hvor hun har brugernavnet: alma-astrid

 

Redigeret af JL1970

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
JL1970 skrev, for 3 minutter siden:

Hejsa

Jeg er ny i denne “verden”, og er den lidt forsigtige type, så ikke helt klar til at springe ud i at mødes med en gp endnu.

Jeg har været så heldig, at komme i kontakt med en super sød og dejlig ung pige, som er til deling af frække beskeder, billeder og videoer lavet direkte til mig.

Hun er drønfræk, nem at snakke med og frisk på at lave billeder og videoer efter mine ønsker, så vil helt sikkert anbefale hende til alle, der ligesom mig lige har brug for en god gang fræk chat og kontakt før man evt mødes irl 

Jeg fandt hende på Snapchat, hvor hun har brugernavnet: alma-astrid

 

Du vil, måske, tiltrække flere læsere til din anmeldelse, hvis du skriver navnet på pigen øverst oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catono06 skrev, for 8 minutter siden:

Hvad koster det?

Kommer lidt an på hvad du vælger .. men fra 350-1000 kr for en måneds kontakt så vidt jeg lige husker

Del dette indlæg


Link til indlæg
JL1970 skrev, for 8 minutter siden:

Kommer lidt an på hvad du vælger .. men fra 350-1000 kr for en måneds kontakt så vidt jeg lige husker

Ok. Kan man kontakte hende på anden måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger dem også på Snap. Har skrevet lidt med dem begge, og jeg har handlet lidt billeder og videoer af Alma i dag. De lyder til at være et par søde piger, og udseendet fejler bestemt ikke noget, lige tilpas runde som jeg foretrækker det :wub: Man skal søge på Astrid-fantasy og Alma-Astrid for at finde dem. Det tog mig lidt tid at finde Alma, hun dukker nemlig ikke op ved søgning på navn og efternavn. Jeg har ikke besøgt dem, i hvert fald ikke endnu, men jeg er nu ikke så meget i tvivl om at det kunne være en lækker oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hvis man får videoer på snapchat forsvinder de vel med det samme? 

Hvis jeg skulle købe den slags, skulle det være for at gemme dem og se igen og igen. 

Viser de ansigt på dem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kan gemmes, og det opfordrede hun også til, så det er ikke noget problem. Tryk på billederne og så spørger den hvor du vil gemme dem. Man kan selv vælge hvad man gerne vil se for mer pris, men jeg ved ikke om ansigt er en del af det man kan vælge :?:  Fik i første omgang bare lidt blandet for lige at tjekke det ud.

Redigeret af Flyer
Formulering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 41 minutter siden:

Er der nogen der ved hvorfor de er stoppet med at annoncere? :huh:

De er kun at findes på Snapchat idag da de ikke kan besøges længere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved hvorfor de er stoppet med at annoncere? :huh:

Ja - det er fordi denne verden er ved og blive useriøs. Jeg har hørt fra mange piger jeg har besøgt, hvor de fortæller at der er alt for mange mænd der aldrig dukker op til en aftale.

Så det og sælge snapchat er lige hvad fyre vil have, så de kan spille pik til billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...