Hop til indhold
People Pleaseren

Loser

Recommended Posts

Jeg besøgte i går en super dejlig gp. Jeg havde besøgt hende en gang før, hvor jeg synes vi havde rigtig god kemi og også en god snak efterfølgende. Da vi lavede aftalen kunne jeg godt fornemme hun ikke vidste hvem jeg var og da jeg så møder op kunne hun overhovedet ikke genkende mig. Og jeg som havde tænkt på hende så mange gange. Så må man bare erkende at man ikke har gjort noget større indtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville jeg ikke tage så tungt, nu ved jeg ikke hvad du laver til hverdag, men det er ikke ret mange af mine kunder kan jeg ikke genkende hvis jeg møder dem senere :)

Det er jo også lidt det vi betaler for tænker jeg... at blive glemt igen bagefter - så vær glad for du har haft en god stund og tænk ikke videre over resten ;)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  kan  godt  følge  dig.

Jeg  får  samme  oplevelse  når jeg  har  været  sammen  med  en  mand  - spørger  som regel   om  han  var  tilfreds  og  har  fået  det som  han  forventede, hvortil  der  bliver  svaret  ja  og  vi  ses  igen.  Så  efter  et  par  dage  kan jeg  læse  at  manden skamroser  en  anden  gp - hhhmmm  så  var  jeg  heller  ikke  bedre  end  jeg er  gået  i  glemmebogen.

Som  der  blev  nævnt  nyd  den  gode  oplevelse  du  havde  sammen  med  hende. V

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Det ville jeg ikke tage så tungt, nu ved jeg ikke hvad du laver til hverdag, men det er ikke ret mange af mine kunder kan jeg ikke genkende hvis jeg møder dem senere :)

Er ikke helt sikker på at analogien holder. :wink:

Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  kan  godt  følge  dig.

Jeg  får  samme  oplevelse  når jeg  har  været  sammen  med  en  mand  - spørger  som regel   om  han  var  tilfreds  og  har  fået  det som  han  forventede, hvortil  der  bliver  svaret  ja  og  vi  ses  igen.  Så  efter  et  par  dage  kan jeg  læse  at  manden skamroser  en  anden  gp - hhhmmm  så  var  jeg  heller  ikke  bedre  end  jeg er  gået  i  glemmebogen.

Som  der  blev  nævnt  nyd  den  gode  oplevelse  du  havde  sammen  med  hende. V

Bare fordi han har besøgt en anden er det jo ikke ensbetydende med at du er gået i glemmebogen. Variation er et plus for mange og det kan du ikke konkurrere imod. Til gengæld vil han trods alt nok i det mindste kunne genkende dig.

Hende jeg var sammen med kunne have gået forbi mig på gaden uden at ane at vi har haft sex sammen. Jeg synes det er rystende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
People Pleaseren skrev, for 20 minutter siden:

Er ikke helt sikker på at analogien holder. :wink:

Bare fordi han har besøgt en anden er det jo ikke ensbetydende med at du er gået i glemmebogen. Variation er et plus for mange og det kan du ikke konkurrere imod. Til gengæld vil han trods alt nok i det mindste kunne genkende dig.

Hende jeg var sammen med kunne have gået forbi mig på gaden uden at ane at vi har haft sex sammen. Jeg synes det er rystende.

Fik  ikke  udtrykt  mig  klart  nok,  når  jeg  har  en  oplevelse  af  at  manden  var  glad  og  tilfreds  med  mødet  med  mig,  og  jeg  få  dage  efter  læser  en  anmeldelse  af  en  anden  gp  men  han  undlader  at  nævne/anmelde  hans  oplevelse  med  mig  - det  er i den  forbindelse  at  jeg  tænker  jeg  er  glemt/ligegyldig  oplevelse. 

Jeg  glemmer  ikke  hvem  jeg  har  dyrket  sex  med,  men  vil  sagtens  kunne  gå  forbi  en  på  gaden  uden  at  registere  fordi  jeg  godt  kan  være  distræt når jeg  går  i mine  egne  tanker.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, det er vilkårene ... 
Jeg oplevede det også en gang ved andet møde med en pige, hvor jeg lige et splitsekund blev lidt ked af det, og hvor det vist også var lidt pinligt for hende ...
Det er en lidt længere historie, men det betød ikke så meget, vi havde en fin anden gang sammen .. og tredie gang huskede hun mig ... ;) 
Jeg er enig med @EksilKøbenhavner, jeg har også med mange at gøre i mit job og oplever også at folk undrer sig lidt over jeg ikke husker dem ... 

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Så  efter  et  par  dage  kan jeg  læse  at  manden skamroser  en  anden  gp - hhhmmm  så  var  jeg  heller  ikke  bedre  end  jeg er  gået  i  glemmebogen.

Uuha, ja, den er tricky.
Jeg besøgte en rigtig sød pige for et par uger siden, jeg spurgte hende om netop det med at gæsten besøge flere forskellige, hvis han er 'fast' hos hende.
Det virkede på hende som om, det var hun ikke s-å glad for ... 
Jeg spurgte, fordi jeg selv tænker på at besøge hende jævnligt, men vil heller ikke risikere at blive for afhængig af hende.
Men gik derfra med lidt en fornemmelse af at have slået lidt skår i den gode stemning .. 

Holdningerne til det er forskellige ... men det er så lidt 'off topic' hér ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

men  vil  sagtens  kunne  gå  forbi  en  på  gaden  uden  at  registere  fordi  jeg  godt  kan  være  distræt når jeg  går  i mine  egne  tanker.  

Oooh ... mig i en nøddeskal ... :D  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

Oooh ... mig i en nøddeskal ... :D  :D 

Efter  en  lækker  oplevelse  i  mandags eller  var  det  i tirsdags  hvor  jeg var  tummelums  efter  den  rusketur  jeg  havde  fået  - glemte  jeg  mit  betalingskort i den  butik  jeg  var  inde  og  handle i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Så havde hun nok brugt det som undskyldning, men havde da været en belejlig forklaring.:razz:

Jeg tænker at du skal lade være at tage det personligt ( selvom jeg ville have det på samme måde) men istedet se det som at det ikke handler om dig men om hende.

Og nu skriver jeg noget jeg nok bliver meget upopulær på

Men jeg tænker faktisk at hvis man har så mange gæster ( eller besøgt så mange gp) at man ikke kan huske den ene fra den anden og ikke kan genkende den gæst man næsten lige har haft - ja så kan jeg blive bekymret for om antallet af intime gæster er for stort til at det er særlig sundt for " sjælen" 

Peace 

Lady C 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet noget lignende og begge veje:

Jeg havde besøgt en GP og haft en dejlig oplevelse og ville derfor gentage fornøjelsen. Der gik dog en rum tid, før jeg fik muligheden igen. Da jeg så endelig kom tilbage, var der asolut ingen genkendelse at spore. Hendes engagement havde også ændret sig, så jeg havde ikke lyst til et tredje besøg.

En anden GP, jeg havde besøgt, genkendte mig straks med ordene:"Du har da været her før, ikke?" og da var der gået to år mellem første og andet besøg.

og så en helt tredje, hvor hverken hun eller jeg genkendte hinanden, først, da jeg hjemme ville skrive en anmeldelse, så jeg, at der lå en anmeldelse af Oldtimer. Så det kan gå begge veje.

Jeg har lært mig selv at nyde den gode sex man får hos de gode piger og lade det være nok. Det er da et plus, når man kommer hos Tiffany og hun lyser op i et smil, men jeg har da ingen illusioner om, at jeg spøger i hendes hjerte i hendes private liv. Og sådan skal det også være. Når en GP stopper i branchen, skal vi kunder helst pakkes hen et sted i hendes bevidsthed, hvor hun kan trække os frem, hvis hun har lyst og ellers glemme alt om os.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ikke noget der ville bekymre mig, hun møder trods alt nok mange mennesker :-)  omvendt er jeg en sådan type alle kan genkende og huske, selv i flere år efter et møde, det er ikke altid lige godt, selvom jeg altid har mødt diskretion. :-) 

Jeg er selv rimelig god til ansigter, men kan ikke, som i absolut ikke, huske navne..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...