Hop til indhold
Guest100

Jessie Aalborg/Nibe

Recommended Posts

Alt i annoncen passer. En petit pige, om hun er 18 år er svært at sige. Hun bruger translate på mobilen da vi snakkede inden akten. En god oplevelse som jeg ikke vil beskrive i detaljer men vi prøvede det hele i de 45 min jeg havde bestilt. Hun kigger ikke på uret og da jeg var færdig før tid, fik jeg tilbudt massage, som også var ganske god. Stedet er en kælderlejlighed lidt udenfor Nibe i retning mod Løgstør. Desværre ikke super hyggelig indretning hvor også en stol til tøjet ville have været et plus. Fik naturligvis tilbudt bad inden sex. Badeværelset ok men bestemt ikke luksus. Jessie er super sød, imødekommende og har en lækker petit krop, små bryster og en fast bagdel. Desværre brugte hun mobilen som afspiller af musik, så alle beskeder kunne høres også da der blev ringet. Ikke godkendt men hun lod mobilen være mobil. https://annoncelight.dk/showad/276897

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...