Hop til indhold

Jessie Aalborg/Nibe

Featured Replies

Skrevet

Alt i annoncen passer. En petit pige, om hun er 18 år er svært at sige. Hun bruger translate på mobilen da vi snakkede inden akten. En god oplevelse som jeg ikke vil beskrive i detaljer men vi prøvede det hele i de 45 min jeg havde bestilt. Hun kigger ikke på uret og da jeg var færdig før tid, fik jeg tilbudt massage, som også var ganske god. Stedet er en kælderlejlighed lidt udenfor Nibe i retning mod Løgstør. Desværre ikke super hyggelig indretning hvor også en stol til tøjet ville have været et plus. Fik naturligvis tilbudt bad inden sex. Badeværelset ok men bestemt ikke luksus. Jessie er super sød, imødekommende og har en lækker petit krop, små bryster og en fast bagdel. Desværre brugte hun mobilen som afspiller af musik, så alle beskeder kunne høres også da der blev ringet. Ikke godkendt men hun lod mobilen være mobil. https://annoncelight.dk/showad/276897

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.